jueves, 26 de febrero de 2015

MENU MARÇ

Els informem que amb data 1 de gener de 2015 l'activitat dels monitors escolars passa del 10% al 0% d'IVA.

D'acord amb el Consell Comarcal la diferència de 0,23€/menú cobrada durant els mesos de gener i febrer serà descomptada de les domiciliacions del mes de març.

El preu del mes de març i següents, continuarà sent de 6,00€ pels fixes i de 6,60€ pels esporàdics ja que, segons l'acordat amb l'AMPA de l'Escola Tarragona i el Consell Comarcal del Tarragonès, des del mes de març del 2015, les llegums, arròs i pasta seran de producció ecològica. Es continuarà amb la fruita ecològica i els làctics d'empreses d'integració social.

                                                                Agora Col.lectivitats



jueves, 25 de septiembre de 2014




Aquest nou curs 2014-15, el comencem amb tots els cursos, Estrenem 6è!!!!

Recordeu d'entrar al blog, sempre us pot resoldre dubtes i aclariments!

Que tingueu un bon curs.


viernes, 28 de febrero de 2014

TARRAGONA SALUDABLE


El Departament de Salut Escolar de l'Ajuntament es dirigeix a l'Escola per convidar-nos a col.laborar/participar en una "activitat" que duran a terme amb motiu de la conmemoració del Dia Mundial de la Salut i sota el lema "Tarragona Saludable".

La idea es fer un recorregut el diumenge 6 d'abril per el Riu Francolí fins el Pont del Diable, on s'esmorzaria "saludablement" tots junts per a després tornar al punt de partida.

Previsió de recorregut:

- Sortida al voltant de les 10 hores des de l'aula de natura del Riu Francolí fins el Pont del Diable.

- Arribada al voltant de les 13 hores al mateix lloc de la sortida.