Mostrando entradas con la etiqueta AMPA. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta AMPA. Mostrar todas las entradas

miércoles, 6 de marzo de 2013

NOU HORARI OFICINA AMPA

DIMARTS DE 16:00 A 17:00 h

DIMECRES DE 9:00 A 10:00 h

viernes, 4 de diciembre de 2009

Aquest mes començaran les obres

Segons el Conseller d'Educació de l'Ajuntament de Tarragona, Sr. Sanahujes, les obres de la nostra escola començaran a mitjans d'aquest mes de desembre. L'endarreriment s'ha degut a motius purament administratius.

També ens ha assegurat que les obres acabaran a temps per a l'inici de curs, ja que hi ha antecedents d'obres més complexes que la nostra que s'han resolt en 7 mesos.

Esperarem pacientment a que arribi el dia 15 de desembre i, davant qualsevol moviment, no patiu que us avisarem.

miércoles, 4 de noviembre de 2009

Reunió informativa del darrer Consell Escolar


Avui s'ha fet la reunió informativa del darrer Consell Escolar. En ella s´ha decidit per unanimitat que, a partir d'ara, aquesta informació se farà individualment i per escrit. La informació de les decisions preses als propers Consells la trobareu a les bossetes dels vostres fills.

No obstant, si n'hi ha alguna informació rellevant que s'hagi de debatir i/o votar, se'n farà una reunió a banda.

miércoles, 28 de octubre de 2009

Reunió informativa Consell Escolar


El proper dimecres dia 4 de novembre, a les 5 i quart de la tarda, farem una reunió informativa del primer Consell Escolar del curs. El representant de l'AMPA al Consell ens explicarà què s'ha aprovat en ell. Us hi esperem!

lunes, 22 de junio de 2009

Presentació projecte nou edifici

Avui, després d'un llar i intens procés que va començar fa un any se'ns ha presentat oficialment el projecte de construcció del nou edifici per al nostre col·legi, el CEIP Tarragona!!!

Per a la presentació s'havia convidat a l'AMPA, pares i mares membres del Consell Escolar, Direcció i personal del CEIP, representants de les empreses adjudicatàries i tècnics de les diferents administracions a més dels mitjans públics convocats (Tarragona Ràdio, Diari de Tarragona, segur).

La presentació s'ha dut a terme a l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona i hi han participat tant representants de l'Ajuntament de Tarragona com del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, encapçalats pel Sr. Sanahujes i el Sr. Villena.

La part tècnica de la presentació ha estat a càrrec de l'empresa adjudicatària del seu disseny, la qual ens ha parlat tant dels aspectes visuals, de la distribució i aulari així com altres aspectes d'interès per tots com la gestió energètica, l'impacte acústic de l'entorn o el sistema de ventilació i circulació d'aire. El més destacat del projecte està resumit en els següents aspectes:

  • Està dissenyat per acollir dues línies de primària i secundària amb el degut compliment de les darreres normatives aplicables en la construcció d'edificis d'aquestes característiques.
  • L'aspecte estètic està pensat per encaixar en els criteris de l'entorn on va ubicat, el ja famós PP2. El disseny i construcció es basa en parts prefabricades que guaranteixen una estandarització de les qualitats i agilitzen el procés de construcció per poder complir els plaços, en aquest cas, de 12 mesos de construcció aproximadament.
  • Les aules de primària i secundària tenen accessos independents a les seves pròpies àreas de pati i esbarjo.

  • L'edifici principal de dues plantes està en el costat contrari a l'autovia i té un accés al carrer amb un ampli porxo per donar aixoplug en dies de pluja.

  • A la part del darrera de l'edifici principal hi ha un segon edifici destinat com a ús principal de gimnàs, amb vestuaris i serveis independents. La comunicació entre ambdues peces és mitjançant un porxo de protecció.

  • Hi haurà dues pistes d'esport del tamany de pistes de bàsquet, utilitzables per altres esports de pilota.

  • Tant per la part del davant, en l'accés principal, com en la part del darrera està contemplat plantar-hi arbres que ofereixin ombra.

  • Cada aula de primària té un petit pati individual on els alumnes podran fer-hi petits treballs, grups, etc. Aquesta zona té sostre per evitar que es mullin en dies de pluja.

  • Hi haurà 3 aules per fer altres activitats, música, idiomes, desdoblaments...

  • Hi haurà una aula amb mitjans audiovisuals

  • Tota l'escola està enmarcada dins els requisits del projecte Heura, amb accés a internet sense fils a tot el recinte.

  • Els edificis compleixen la darrera normativa en matèria d'aïllament acústic; això juntament amb la ventilació i renovació de l'aire fa pensar als tècnics que el soroll provocat per la carretera pròxima no hauria de ser un inconvenient.

  • L'edifici destinat a gimnàs disposa de plaques solars al seu terrat per proveir d'energia elèctrica destinada a ACS.

  • Les finestres practicables tenen un sistema de lames per adaptar-se a totes les climatologies de l'any i poder evitar així la sobreexposició a les altes temperatures de l'estiu de forma directa a l'aula.

El que avui hem vist només és un resum breu del projecte; fins després de l'estiu l'empresa encarregada té plaç per ultimar tots els detalls. El més important és que fins i tot en aquestes circumstàncies l'escola nova hauria d'estar llesta per al setembre del 2010, objectiu que s'han marcat tant el Sr. Villena com els Sr. Sanahujes, màxims responsables de la matèria tant per part de la Generalitat a Tarragona com per part de l'Ajuntament.

Els propers pasos seran ja després de l'estiu, quan el projecte sigui definitiu i ja el temps vagi al nostre favor. Sembla que finalment es desencalla del tot la construcció del nou edifici i que en uns mesos veurem avanços significatius! Estarem atents...





domingo, 14 de septiembre de 2008

REUNIÓ DE PARES I MARES

EL PROPER 18 DE SETEMBRE A LES 17:30h US CONVOQUEM A LA REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE L’ESTAT DE LA CONSTRUCCIÓ DEL NOU CEIP TARRAGONA I DE LA FUTURA AMPLIACIÓ DE LA UBICACIÓ ACTUAL.

sábado, 31 de mayo de 2008

Bates i Xandall del CEIP Tarragona




Us adjuntem els preus de les bates i el xandall del Ceip Tarragona.

http://docs.google.com/Doc?id=ddxjc264_935mfjj8hp


Per poder-los emprovar i comprar podeu dirigir-vos directament a la següent adreça:



NAIF-XIDS
(CONFECCIONS SEIBE)
SANT JOAQUIM, Nº 40, BAIXOS
43202 REUS
TARRAGONA
Telèfon 977.326073
http://www.seibe.es/


miércoles, 21 de mayo de 2008

Terra a la vista !!!!!


Aneu en compte quan us apropeu a l'escola, ja que ens han dit que hi podreu trobar pirates a partir de finals de juny....

Us adjuntem un enllaç al triptic del casal d'estiu .

martes, 20 de mayo de 2008

Casal d'Estiu 2008


Els membres de l'AMPA us fem arribar un document adjunt on podeu veure tota la informació referent al Casal d'estiu d'aquest any pels alumnes del CEIP Tarragona.
AMPA CEIP Tarragona

sábado, 26 de abril de 2008

Recopilació d'informació

Ja esta activat l'enllaç per fer la subscripció al nostre blog. És interessant que tots ens hi enregistrem, per tal de rebre totes les informacions oficials envers l'estat en que es troba el procés de construcció de la nostra escola. També seria interessant que tots vosaltres que s'heu preocupat pel tema, ens féssiu arribar via correu electrònic paresceiptarraona@gmail.com totes aquelles informacions que cregueu que siguin importants a saber per part de la comissió, ja que hem de saber de quins tipus de contactes disposem i una relació detallada i controlada de la informació de que podem disposar.

Penseu que el proper dimarts 13 de maig tenim runa reunió concertada amb els d'Ensenyament i hem de preparar-nos la reunió.