CASTANYADA 2013
Desde la junta de l'Ampa volem agraïr a tots els pares i mares que van col.laborar per a que els nostres fills/es puguessin cel.lebrar un any més la castanyada.
GRÀCIES!!!!!!
Mostrando entradas con la etiqueta Celebracions. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Celebracions. Mostrar todas las entradas
miércoles, 6 de noviembre de 2013
martes, 23 de abril de 2013
jueves, 7 de febrero de 2013
viernes, 18 de enero de 2013
miércoles, 12 de diciembre de 2012
FESTIVAL DE NADAL CURS 2012-2013
Benvolgudes famílies:
Benvolgudes famílies:
Aquest any, amb les ganes de poder veure tots junts el Festival de Nadal, l'Ampa de l'Escola ha buscat i rebuscat un espai gran i la resposta ha estat: EL PALAU DE CONGRESSOS DE TARRAGONA.
Per tant el proper dimecres 19 de Desembre a les 18:30h., l'Escola farà el Festival de Nadal al Palau de Congressos de Tarragona.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

.jpg)





.jpg)
.jpg)

.jpg)