Mostrando entradas con la etiqueta Celebracions. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Celebracions. Mostrar todas las entradas

miércoles, 6 de noviembre de 2013

CASTANYADA 2013

Desde la junta de l'Ampa volem agraïr a tots els pares i mares que van col.laborar per a que els nostres fills/es puguessin cel.lebrar un any més la castanyada.

                                           GRÀCIES!!!!!!









martes, 23 de abril de 2013

BON SANT JORDI A TOTHOM!!!!!

L'Ampa de l'Escola desitja una Bona Diada de Sant Jordi a tothom!!!!.

I ja sabeu, si voleu alguna rosa, la podeu comprar a la parada que tenim a l'Escola.




I aquesta tarda a partir de les 16:30 també podreu comprar els llibres!!!!

jueves, 7 de febrero de 2013

AVUI ÉS DIJOUS GRAS
    El Sr. Ricardo i la Sra. Maria, cuiners de la nostra Escola, avui han volgut compartir la festa del Dijous Gras amb els nostres fills. Mireu quines coques de llardons han fet al forn de l'Escola!!!!!.
Les han repartit per berenar. Mmmmmmmm.......que bones!!!!.


GRÀCIES!!!!!

viernes, 18 de enero de 2013

DETALL DE NADAL
          Aquest, encara que amb una mica de retard, és el detall de Nadal de l'Ampa. Esperem que us agradi.

miércoles, 12 de diciembre de 2012

FESTIVAL DE NADAL CURS 2012-2013


Benvolgudes famílies:
Aquest any, amb les ganes de poder veure tots junts el Festival de Nadal, l'Ampa de l'Escola ha buscat i rebuscat un espai gran i la resposta ha estat: EL PALAU DE CONGRESSOS DE  TARRAGONA.

Per tant el proper dimecres 19 de Desembre a les 18:30h., l'Escola farà el Festival de Nadal al Palau de Congressos de Tarragona.