Mostrando entradas con la etiqueta Sortida al Delta de l'Ebre Maig 2008. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Sortida al Delta de l'Ebre Maig 2008. Mostrar todas las entradas

miércoles, 21 de mayo de 2008

La primera i esperem que no l'última


Tot i que el cap de setmana va començar passat per aigua, finalment vam poder
disfrutar-lo.......esperem que l'experiència es pugui repetir més endavant.

lunes, 12 de mayo de 2008

Excursió Deltebre

Ja queden pocs dies i ara comencen les mandres, els preparatius i les preguntes: "quina roba ens portem?", "quin temps donen?", "no t'oblidis del repel·lent", "amb quí ens tocarà dormir?".....
Aprofitant el bloc, deixem la informació per a que pogueu donar una ullada.