martes, 30 de abril de 2013

martes, 23 de abril de 2013

BON SANT JORDI A TOTHOM!!!!!

L'Ampa de l'Escola desitja una Bona Diada de Sant Jordi a tothom!!!!.

I ja sabeu, si voleu alguna rosa, la podeu comprar a la parada que tenim a l'Escola.




I aquesta tarda a partir de les 16:30 també podreu comprar els llibres!!!!

miércoles, 6 de marzo de 2013

NOU HORARI OFICINA AMPA

DIMARTS DE 16:00 A 17:00 h

DIMECRES DE 9:00 A 10:00 h

jueves, 21 de febrero de 2013

JORNADA DE PORTES OBERTES ESCOLA TARRAGONA 2013

DIMARTS 5 DE MARÇ A LES 16:00 h.
GRAN ÈXIT EN ESCACS!!!!

Aquest curs 2012-13 el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club Escacs Perafort, van convocar la Fase Comarcal d'Escacs.
La nostra Escola ha estat representada per primer cop amb alumnes que al setembre van començar aquesta activitat.
Els resultats han sigut fantàstics:

- En categoria pre-benjamí:                             

  • 1ª posició: Xavi Aledo                
  • 2ª posició: Pau Ortiz
  • 5ª posició: Alexandre Masip

- En categoria benjamí:
  • 3ª posició: César Reyero





               FELICITATS CAMPIONS!!!!!!

jueves, 7 de febrero de 2013

AVUI ÉS DIJOUS GRAS
    El Sr. Ricardo i la Sra. Maria, cuiners de la nostra Escola, avui han volgut compartir la festa del Dijous Gras amb els nostres fills. Mireu quines coques de llardons han fet al forn de l'Escola!!!!!.
Les han repartit per berenar. Mmmmmmmm.......que bones!!!!.


GRÀCIES!!!!!