Què tal families?!. Com ha anat l'estiu?!. Esperem que tots hàgueu disfrutat molt. La tornada a l'Escola ja està propera i us volem recordar que el dia:
miércoles, 29 de agosto de 2012
jueves, 5 de julio de 2012
LLIBRES CURS ESCOLAR 2012-2013
COMUNICAT DE L'AMPA.
COMUNICAT DE L'AMPA.
Per motius aliens a la nostra voluntat algunes families no han rebut els llistat de llibres per fer la comanda mitjançant l'AMPA.
L'AMPA tramitarà totes les comandes rebudes fins al 5 de juliol, les families que desitjin fer la comanda a travès de l'AMPA i venir a buscar els llibres a l'Escola el proper dia 4 de setembre de 10 a 12 hores, s'hauran de dirigir directament a Distribucions Garmar garmarcb@hotmail.com i tenen de termini per fer la comanda i el pagament fins al 15 de juliol.
Preguem disculpin les molèsties.
lunes, 11 de junio de 2012
FELICITATS, LEIZA!!!
Leiza Jiménez Hidalgo, alumna de 3rA de la nostra escola, ha estat la guanyadora del concurs estatal de dibuix, promogut per l'empresa Serunión. on han participat 500 escoles i 5.000 participants.
La Leiza va rebre com a premi una bicicleta, que li va ser lliurada el divendres dia 8 de juny a l'escola. Us deixem un recull de fotos per què ho veieu.
Moltes felicitats, Leiza!!!
La Leiza va rebre com a premi una bicicleta, que li va ser lliurada el divendres dia 8 de juny a l'escola. Us deixem un recull de fotos per què ho veieu.
Moltes felicitats, Leiza!!!
martes, 1 de mayo de 2012
martes, 17 de abril de 2012
NOUS FITXATGES DE L'EQUIP DE FUTBOL
Us penjem la foto del darrer partit, que es va jugar a l'Escola el passat dissabte amb l'equip de l'Escola Sant Sebastià dels Pallaresos, amb la nova equipació. També us hem de dir que comptem amb l'incorporació de dos nous fitxatges al nostre equip, el Luís i l'Ariadna.
El pròxim partit serà a l'Escola Pau Delclòs el dissabte a les 10:30.
El pròxim partit serà a l'Escola Pau Delclòs el dissabte a les 10:30.
jueves, 15 de marzo de 2012
JA TENIM EQUIP DE FUTBOL!!!
Per fi, ho hem aconseguit!
Després d'un parell d'anys intentant-ho al final hem aconseguit el nostre objectiu, que l'Escola Tarragona tingui un equip de futbol.
Després d'un parell d'anys intentant-ho al final hem aconseguit el nostre objectiu, que l'Escola Tarragona tingui un equip de futbol.
En concret, el nostre equip competeix a la lliga de futbol sala del Consell Esportiu del Tarragonès.
Per això us penjem una foto del seu "debut" a l'escola.
El pròxim partit, serà aquest dissabte 17 de març, al camp de l'Escola Saavedra, on jugarem a les 9.30 h , amb l'equip de l'AMPA Dominiques.
Esperem que us animeu a vindre a veure com juguem, us ho passareu molt bé i a més a més, ens hi veureu d'allò més macos, amb la nova equipació.
Esperem que us animeu a vindre a veure com juguem, us ho passareu molt bé i a més a més, ens hi veureu d'allò més macos, amb la nova equipació.
domingo, 8 de enero de 2012
martes, 1 de noviembre de 2011
LA CASTANYADA
Us penjem un recull de fotos perquè veieu que bé ens ho vam passar a la Castanyada d'aquest curs 2011-2012
miércoles, 8 de junio de 2011
FESTA DE LA CUCULMECA
Com cada any, us informem de la festa de la Cuculmeca, en sodidaritat amb Nicaràgua. És aquest dissabte, dia 11 de juny.
Us deixem el cartell per a què veieu les activitats que es duran a terme.
lunes, 30 de mayo de 2011
INFORMACIONS DE LA JORNADA CONTINUA I LA SISENA HORA
Us deixem uns links amb informació de la sisena hora i l'horari intensiu. No hem trobat el posicionament de la Fapac respecte l'horari intensiu.
Si trobeu qualsevol altra informació, no dubteu a deixar un comentari.
http://www.fapac.cat/2011/05/Consideracions-mantenir-la-sisena-hora-en-la-p%C3%BAblica
Acabem de trobar un blog on es discuteix sobre la jornada intensiva. Us donem l'adreça:
http://jornadacontinuaypartida.wordpress.com/
Acabem de trobar un blog on es discuteix sobre la jornada intensiva. Us donem l'adreça:
http://jornadacontinuaypartida.wordpress.com/
Si trobeu qualsevol altra informació, no dubteu a deixar un comentari.
sábado, 12 de marzo de 2011
LIP DUB DEL CASAL DE LA SETMANA BLANCA
Ja està penjat el lip dub que hem fet tots els nens i nenes de l'Escola que hem participat al Casal de la Setmana Blanca organitzat per la Fundació En Xarxa.
Per a què gaudiu d'ell tant com nosaltres hem gaudit fent-lo, aquí us deixem l'enllaç.
També us deixem l'enllaç per a veure les fotos del making off del lip dub:
Aprofitem per donar les gràcies als monitors i monitores que ens han fet passar una setmana d'allò més divertida. Us esperem a tots a l'estiu!!!!
jueves, 3 de marzo de 2011
TU AJUDES
Aquest any, i per primera vegada, hem presentat un projecte al programa Tu Ajudes de Catalunya Caixa. El nostre projecte busca aconseguir finançament per a poder dotar la nostra biblioteca (ara buida) amb prestatgeries i llibres.
Esperem que tots els que teniu compte a Catalunya Caixa voteu pel nostre projecte i que informeu els vostres amics, familiars, coneguts, a tothom que coneixeu, per a aconseguir el major nombre de vots possibles. Ah! I a tots els que voteu us donaran una samarreta del Xavier Mariscal.
Us adjuntem el link per a poder votar via internet: http://www.tuajudes.com/web/ca/com-decidir-tu-ajudes.html
I recordeu que el nostre número de projecte és el 2425
Esperem que tots els que teniu compte a Catalunya Caixa voteu pel nostre projecte i que informeu els vostres amics, familiars, coneguts, a tothom que coneixeu, per a aconseguir el major nombre de vots possibles. Ah! I a tots els que voteu us donaran una samarreta del Xavier Mariscal.
Us adjuntem el link per a poder votar via internet: http://www.tuajudes.com/web/ca/com-decidir-tu-ajudes.html
I recordeu que el nostre número de projecte és el 2425
ELS MENJADORS ESCOLARS ECOLÒGICS
La setmana passada van vindre a la nostra Escola la Sílvia i l'Annaïs, del Col.lectiu Xicòria, per a explicar-nos què és el menjar ecològic, quins beneficis té per a la nostra salut, pel medi ambient i un seguit de coses més.
Elles ens van deixar un vídeo i una guia educativa que tenim a l'oficina de l'AMPA per a tots els membres que vulguin consultar-los.
De moment, a partir d'aquest mes de Març i fins el Juny, ens portaran fruita ecològica al menjador per a què els nostres fills la tastin com a postres.
Elles ens van deixar un vídeo i una guia educativa que tenim a l'oficina de l'AMPA per a tots els membres que vulguin consultar-los.
De moment, a partir d'aquest mes de Març i fins el Juny, ens portaran fruita ecològica al menjador per a què els nostres fills la tastin com a postres.
viernes, 5 de noviembre de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)























