lunes, 30 de mayo de 2011

INFORMACIONS DE LA JORNADA CONTINUA I LA SISENA HORA

Us deixem uns links amb informació de la sisena hora i l'horari intensiu. No hem trobat el posicionament de la Fapac respecte l'horari intensiu.


http://www.fapac.cat/2011/05/Consideracions-mantenir-la-sisena-hora-en-la-p%C3%BAblica

Acabem de trobar un blog on es discuteix sobre la jornada intensiva. Us donem l'adreça:
http://jornadacontinuaypartida.wordpress.com/

Si trobeu qualsevol altra informació, no dubteu a deixar un comentari.

sábado, 12 de marzo de 2011

LIP DUB DEL CASAL DE LA SETMANA BLANCA

Ja està penjat el lip dub que hem fet tots els nens i nenes de l'Escola que hem participat al  Casal de la Setmana Blanca organitzat per la Fundació En Xarxa.
Per a què gaudiu d'ell tant com nosaltres hem gaudit fent-lo, aquí us deixem l'enllaç. 


També us deixem l'enllaç per a veure les fotos del making off del lip dub: 


Aprofitem per donar les gràcies als monitors i monitores que ens han fet passar una setmana d'allò més divertida. Us esperem a tots a l'estiu!!!!

jueves, 3 de marzo de 2011

TU AJUDES

Aquest any, i per primera vegada, hem presentat un projecte al programa Tu Ajudes de Catalunya Caixa. El nostre projecte busca aconseguir finançament per a poder dotar la nostra biblioteca (ara buida) amb prestatgeries i llibres.

Esperem que tots els que teniu compte a Catalunya Caixa voteu pel nostre projecte i que informeu els vostres amics, familiars, coneguts, a tothom que coneixeu, per a aconseguir el major nombre de vots possibles. Ah! I a tots els que voteu us donaran una samarreta del Xavier Mariscal.

Us adjuntem el link per a poder votar via internet: http://www.tuajudes.com/web/ca/com-decidir-tu-ajudes.html

I recordeu que el nostre número de projecte és el 2425

ELS MENJADORS ESCOLARS ECOLÒGICS

La setmana passada van vindre a la nostra Escola la Sílvia i l'Annaïs, del Col.lectiu Xicòria, per a explicar-nos què és el menjar ecològic, quins beneficis té per a la nostra salut, pel medi ambient i un seguit de coses més.

Elles ens van deixar un vídeo i una guia educativa que tenim a l'oficina de l'AMPA per a tots els membres que vulguin consultar-los.

De moment, a partir d'aquest mes de Març i fins el Juny, ens portaran fruita ecològica al menjador per a què els nostres fills la tastin com a postres.

jueves, 28 de octubre de 2010

ESCACS PELS NOSTRES NENS

Des del nostre blog volem agraïr al senyor Ginés Aledo i al Club Escacs Tarragona la donació a la nostra escola de 4 jocs d'escacs i de 7 taulers per jugar a escacs.

CONSELL ESCOLAR

El passat dia 25 d'Octubre es va celebrar el Consell Escolar.
Us adjuntem el resum que ens ha fet el Sr. Antonio M. Garcia Español, representant de l'AMPA en el Consell Escolar.
1. Lectura i aprovació si s'escau de l'acta de l'última reunió. La secretària del Consell llegeix l'acta de la sessió anterior, que s'aprova per unanimitat. La Presidenta dona les següents informacions:
-El dia de lliure disposició previst pel 24 de setembre passa al 7 de gener.
-Ha estat nomenat nou inspector el dia 18 d'octubre el Sr.Valero Camps en substitució de la Sra. Codines.
-S'ha concedit a l'Escola el pla de llengües estrangeres (PELE).
2. Lectura Memòria anual curs anterior. Presentada per la Cap d'Estudis, s'aprova per unanimitat.
3. Lectura i aprovació del Pla Anual del Centre. Presentat per la Presidenta, s'aprova per unanimitat.
4. Aprovació sortides 2010-2011. Es proposen les següents sortides, incloses al Pla Anual del Centre:
Primer trimestre

Educació infantil
El viatge del cargol. La Caixa: 9,30 h. P3, 4 de novembre. P4, 5 de novembre.
Hansel i Gretel. Teatre Metropol: 9,30 h. P3, P4 i P5, 22 de novembre.
Educació primària
Hansel i Gretel. Centre Cívic de Torreforta: 11 h. 1er i 2n, 24 de novembre.

Segon trimestre

Educació infantil
Skribo. La Caixa: 9,30 h. P5, 4 de febrer.
Ploramiques. Teatre Metropol: 9,30 h. P3, P4 i P5, 14 de febrer.
Educació primària
Little red. Teatre Metropol: 9,30 h. 1er i 2n, 14 de març.

Tercer trimestre

Educació infantil
Formes i colors. Museu d'Art Modern de Tarragona: 10h. P5, 11 de maig. P4, 12 de maig. P3, 20 de maig.
Educació primària
El Tapis de Tarragona. Museu d'Art Modern de Tarragona. 1er , 10 de maig. 2n, 26 d'abril.
Minitàrraco. El Catllar. 1er i 2n, 10 de juny de 2011. la sortida és de mig dia.

Viatgers.Caixa Tarragona (Lego. Activitat a l'Escola). 20 i 21 de desembre.
Gota, gotam. Només nens de 2n. ( Activitat a l'Escola). 24 de maig.
S'aprova per unanimitat.

5.Aprovació normes funcionament de Centre.
S'aprova l'esborrany per unanimitat, amb el compromís dels assistents de llegir-lo detingudament, i fer, si s'escau, les observacions pertinents a la Direcció del Centre.
6.Altres informacions.
El Consell Comarcal ha concedit un ajut de 250 € per material de menjador.
7. Precs i preguntes.
No n'hi ha.

jueves, 2 de septiembre de 2010

AVIS IMPORTANT

Us volem demanar que demà divendres 3 de setembre quan vinguèssiu a l'escola a portar els llibres dels vostres fills, ho feu sols, sense portar els nens, ja que els responsables de l'obra ens ho han indicat expressament, per tal d'evitar qualsevol problema de seguretat a les instal·lacions de l'escola perque encara s'estan portant a terme treballs.
Moltes gràcies i esperem que podeu esperar fins dimarts vinent dia 7 de setembre per veure què bonica ha quedat la nostra escola.

miércoles, 14 de julio de 2010

DONACIONS A LA NOSTRA ESCOLA

Dues empreses del Camp de Tarragona ens han fet donacions de material escolar per a la nostra escola, donant suport d'aquesta manera, a la nova escola de Tarragona que estrenarem el proper mes de setembre. En concret, volem agraïr a BIC S.A. l'aportació de 15ooo unitats de material escolar i també volem agraïr a REPSOL YPF la donació de 4 ordinadors, una col·lecció de llibres per a la nostra biblioteca i un curs d'anglès en format CD-ROM.

domingo, 20 de junio de 2010

VIDEO: "Quatre anys d´Escola Tarragona"

Aquest és el video que es va projectar al Festival de Final de Curs, desitgem us agradi. Han estat quatre anys molt bonics al costat del nostre estimat "barco pirata", tenim per davant molts i molts més al nou edifici. ( Doble clic per veure-ho a pantalla complerta )