miércoles, 14 de julio de 2010
DONACIONS A LA NOSTRA ESCOLA
Dues empreses del Camp de Tarragona ens han fet donacions de material escolar per a la nostra escola, donant suport d'aquesta manera, a la nova escola de Tarragona que estrenarem el proper mes de setembre. En concret, volem agraïr a BIC S.A. l'aportació de 15ooo unitats de material escolar i també volem agraïr a REPSOL YPF la donació de 4 ordinadors, una col·lecció de llibres per a la nostra biblioteca i un curs d'anglès en format CD-ROM.
domingo, 20 de junio de 2010
VIDEO: "Quatre anys d´Escola Tarragona"
Aquest és el video que es va projectar al Festival de Final de Curs, desitgem us agradi. Han estat quatre anys molt bonics al costat del nostre estimat "barco pirata", tenim per davant molts i molts més al nou edifici. ( Doble clic per veure-ho a pantalla complerta )
martes, 25 de mayo de 2010
FESTA DE LA CUCULMECA

FESTA-SOPAR SOLIDARI DE LA CUCULMECA
Un any més es cel·lebra a Tarragona la Festa- Sopar solidari de la Cuculmeca.
Podreu sopar a la fresca i també gaudir de la música i el mercadet solidari que s'organitza per col·laborar amb aquest projecte educatiu a Nicaragua.
Us esperem el proper dissabte 29 de maig al Passeig de les Palmeres.
Tots hi esteu convidats!
Un any més es cel·lebra a Tarragona la Festa- Sopar solidari de la Cuculmeca.
Podreu sopar a la fresca i també gaudir de la música i el mercadet solidari que s'organitza per col·laborar amb aquest projecte educatiu a Nicaragua.
Us esperem el proper dissabte 29 de maig al Passeig de les Palmeres.
Tots hi esteu convidats!
sábado, 30 de enero de 2010
"3 colegios de la ciudad abrirán una nueva línea de P-3 en septiembre"
Us adjuntem l'article del dissabte 30 de gener del Diari de Tarragona, on s'informa de la ampliació de línees a tres escoles de la ciutat, entre les quals es troba la nostra escola.
jueves, 28 de enero de 2010
comença la construcció de l'escola
Com ja vam avançar, i encara que una mica endarrerides, el proper dilluns dia 1 començaran les obres de moviment de terres de la nostra escola. Tots els permisos d'obres estan concedits i l'acta de replanteig es signarà aquest mateix dilluns per part del Departament d'Educació, la constructora TAU-ICESA, GISA i l'estudi d'arquitectura.Pel que sabem, els treballs de moviment de terra trigaran uns 15-20 dies, darrere els quals començarà a prendre forma l'edifici.
Ara el repte és acabar a temps per poder començar el curs amb tot l'equipament.
A la porta de l'escola n'hi ha penjat un retall de premsa amb la notícia que va donar el Diari de Tarragona avui. També us deixem un link amb les notícies de TAC 12, on vam sortir ahir:
http://tac12.lb.xalwebtv.ebdsoft.com/programa/107/noticies-12?a7eca8862593b770ffa28e0532e39562
jueves, 14 de enero de 2010
COMENCEN LES OBRES!!!!
El senyor Abellán, subdirector dels Serveis Territorials d'Educació a Tarragona, ens ha trucat avui per informar-nos que la setmana vinent començarà la construcció de l'edifici de la nostra escola. A més a més, ens ha assegurat que l'edifici estarà llest per començar el curs que ve a les noves instal·lacions.
viernes, 4 de diciembre de 2009
Aquest mes començaran les obres
Segons el Conseller d'Educació de l'Ajuntament de Tarragona, Sr. Sanahujes, les obres de la nostra escola començaran a mitjans d'aquest mes de desembre. L'endarreriment s'ha degut a motius purament administratius.També ens ha assegurat que les obres acabaran a temps per a l'inici de curs, ja que hi ha antecedents d'obres més complexes que la nostra que s'han resolt en 7 mesos.
Esperarem pacientment a que arribi el dia 15 de desembre i, davant qualsevol moviment, no patiu que us avisarem.
Nou material per a l'escola
L'AMPA ja ha fet les compres per a l'escola amb els diners sobrants del curs anterior. S'ha comprat material esportiu, instruments de percussió per a l'aula de música i dos ràdio-CDs (per a anglès i una de les aules). Amb això complim amb el compromís que vam adoptar a l'inici de curs i que va ser aprovat per la totalitat dels membres assistents a l'assemblea
jueves, 3 de diciembre de 2009
Recollida de joguines
Com ja vam fer el curs passat, enguany tornarem a recollir joguines per donar al Centre d'Acollida de La Mercè. Us demanem que siguin joguines en bon estat (que no faltin peces, que no estiguin trencades,...), ja que serviran per a què uns altres nens juguin; no donem pas als altres coses que no ens agradaria rebre per als nostres fills. La recollida es farà el dia 9 de desembre, podeu deixar-les a l'escola al matí, ja que a la tarda les portarem al Centre.
SEGON TERMINI ACTIVITATS
jueves, 5 de noviembre de 2009
CONSTRUCCIÓ DE L'ESCOLA

Se'ns ha informat des dels Serveis Territorials d'Educació a Tarragona que l'obra de construcció de la nostra escola començarà a finals d'aquest mes de novembre.
L'execució trigarà uns 7-8 mesos, per la qual cosa podem dir que L'ANY VINENT TINDREM EDIFICI AL SETEMBRE.
A mesura que tinguem més informació, anirem informant-vos.
miércoles, 4 de noviembre de 2009
Reunió informativa del darrer Consell Escolar

Avui s'ha fet la reunió informativa del darrer Consell Escolar. En ella s´ha decidit per unanimitat que, a partir d'ara, aquesta informació se farà individualment i per escrit. La informació de les decisions preses als propers Consells la trobareu a les bossetes dels vostres fills.
No obstant, si n'hi ha alguna informació rellevant que s'hagi de debatir i/o votar, se'n farà una reunió a banda.
miércoles, 28 de octubre de 2009
Reunió informativa Consell Escolar
jueves, 22 de octubre de 2009
RECOLLIDA DE ROBA ESPORTIVA
AVÍS IMPORTANT!!!!!
Us informem que el proper dilluns 26 d'Octubre es farà la recollida de la roba esportiva antiga (jaqueta del xàndall i samarretes) per tal que els del SEIBE les brodin, sense cap despesa per nosaltres. El divendres 30 d'Octubre la roba serà retornada ja brodada.
Cada peça de roba l'haureu d'identificar amb el nom del nen/a per tal d'evitar confussions (podeu posar pegat un esparadrap amb el nom del nen/a, per exemple)
Hi haurà un únic termini de recollida: qui no porti dilluns la roba, es quedarà sense brodat.
martes, 23 de junio de 2009
El nou edifici
Els mitjans de premsa de Tarragona s'han fet ressó del nou projecte de construcció de l'edifici del CEIP Tarragona. Us deixem alguns enllaços al respecte:
Diari de Tarragona
El Punt
Diari de Tarragona
El Punt
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


