miércoles, 28 de octubre de 2009

Reunió informativa Consell Escolar


El proper dimecres dia 4 de novembre, a les 5 i quart de la tarda, farem una reunió informativa del primer Consell Escolar del curs. El representant de l'AMPA al Consell ens explicarà què s'ha aprovat en ell. Us hi esperem!

jueves, 22 de octubre de 2009

RECOLLIDA DE ROBA ESPORTIVA



AVÍS IMPORTANT!!!!!

Us informem que el proper dilluns 26 d'Octubre es farà la recollida de la roba esportiva antiga (jaqueta del xàndall i samarretes) per tal que els del SEIBE les brodin, sense cap despesa per nosaltres. El divendres 30 d'Octubre la roba serà retornada ja brodada.
Cada peça de roba l'haureu d'identificar amb el nom del nen/a per tal d'evitar confussions (podeu posar pegat un esparadrap amb el nom del nen/a, per exemple)
Hi haurà un únic termini de recollida: qui no porti dilluns la roba, es quedarà sense brodat.

martes, 23 de junio de 2009

El nou edifici

Els mitjans de premsa de Tarragona s'han fet ressó del nou projecte de construcció de l'edifici del CEIP Tarragona. Us deixem alguns enllaços al respecte:

Diari de Tarragona

El Punt

lunes, 22 de junio de 2009

Presentació projecte nou edifici

Avui, després d'un llar i intens procés que va començar fa un any se'ns ha presentat oficialment el projecte de construcció del nou edifici per al nostre col·legi, el CEIP Tarragona!!!

Per a la presentació s'havia convidat a l'AMPA, pares i mares membres del Consell Escolar, Direcció i personal del CEIP, representants de les empreses adjudicatàries i tècnics de les diferents administracions a més dels mitjans públics convocats (Tarragona Ràdio, Diari de Tarragona, segur).

La presentació s'ha dut a terme a l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona i hi han participat tant representants de l'Ajuntament de Tarragona com del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, encapçalats pel Sr. Sanahujes i el Sr. Villena.

La part tècnica de la presentació ha estat a càrrec de l'empresa adjudicatària del seu disseny, la qual ens ha parlat tant dels aspectes visuals, de la distribució i aulari així com altres aspectes d'interès per tots com la gestió energètica, l'impacte acústic de l'entorn o el sistema de ventilació i circulació d'aire. El més destacat del projecte està resumit en els següents aspectes:

  • Està dissenyat per acollir dues línies de primària i secundària amb el degut compliment de les darreres normatives aplicables en la construcció d'edificis d'aquestes característiques.
  • L'aspecte estètic està pensat per encaixar en els criteris de l'entorn on va ubicat, el ja famós PP2. El disseny i construcció es basa en parts prefabricades que guaranteixen una estandarització de les qualitats i agilitzen el procés de construcció per poder complir els plaços, en aquest cas, de 12 mesos de construcció aproximadament.
  • Les aules de primària i secundària tenen accessos independents a les seves pròpies àreas de pati i esbarjo.

  • L'edifici principal de dues plantes està en el costat contrari a l'autovia i té un accés al carrer amb un ampli porxo per donar aixoplug en dies de pluja.

  • A la part del darrera de l'edifici principal hi ha un segon edifici destinat com a ús principal de gimnàs, amb vestuaris i serveis independents. La comunicació entre ambdues peces és mitjançant un porxo de protecció.

  • Hi haurà dues pistes d'esport del tamany de pistes de bàsquet, utilitzables per altres esports de pilota.

  • Tant per la part del davant, en l'accés principal, com en la part del darrera està contemplat plantar-hi arbres que ofereixin ombra.

  • Cada aula de primària té un petit pati individual on els alumnes podran fer-hi petits treballs, grups, etc. Aquesta zona té sostre per evitar que es mullin en dies de pluja.

  • Hi haurà 3 aules per fer altres activitats, música, idiomes, desdoblaments...

  • Hi haurà una aula amb mitjans audiovisuals

  • Tota l'escola està enmarcada dins els requisits del projecte Heura, amb accés a internet sense fils a tot el recinte.

  • Els edificis compleixen la darrera normativa en matèria d'aïllament acústic; això juntament amb la ventilació i renovació de l'aire fa pensar als tècnics que el soroll provocat per la carretera pròxima no hauria de ser un inconvenient.

  • L'edifici destinat a gimnàs disposa de plaques solars al seu terrat per proveir d'energia elèctrica destinada a ACS.

  • Les finestres practicables tenen un sistema de lames per adaptar-se a totes les climatologies de l'any i poder evitar així la sobreexposició a les altes temperatures de l'estiu de forma directa a l'aula.

El que avui hem vist només és un resum breu del projecte; fins després de l'estiu l'empresa encarregada té plaç per ultimar tots els detalls. El més important és que fins i tot en aquestes circumstàncies l'escola nova hauria d'estar llesta per al setembre del 2010, objectiu que s'han marcat tant el Sr. Villena com els Sr. Sanahujes, màxims responsables de la matèria tant per part de la Generalitat a Tarragona com per part de l'Ajuntament.

Els propers pasos seran ja després de l'estiu, quan el projecte sigui definitiu i ja el temps vagi al nostre favor. Sembla que finalment es desencalla del tot la construcció del nou edifici i que en uns mesos veurem avanços significatius! Estarem atents...





sábado, 6 de junio de 2009

Ja tenim els aires condicionats

Us fem saber que el passat dimecres a les 5 de la tarda van portar els aparells dels aires condicionats a la nostra escola i durant el dijous i el divendres els van instal.lar.

Ens han confirmat que els aparells ja estan en funcionament als moduls de P4A i de P4B.


La Junta de l'Ampa


jueves, 4 de junio de 2009

Casal d'Estiu al Cèsar August

Us fem arribar la informació que ens ha fet arribar els nostres veïns, els del Cèsar August del Casal d'Estiu que ha organitzat.



Si us interessa a algú poseu-vos en contacte amb algú de l'Ampa ja que farem d'enllaç amb els de l'Ampa del Cèsar August.

El periode de inscripció és del 3 al 19 de juny.

La Junta de l'Ampa

sábado, 30 de mayo de 2009

Pateixen calor els nostres fills?


Debido a la creciente preocupación surgida estos últimos días entre los padres de P4 con motivo del calor que evidentemente pasan nuestros hijos, decidí medir, hoy viernes 29 de mayo de 2009, la temperatura del aula más expuesta al sol, (segueix...)

La Junta de l'Ampa

domingo, 24 de mayo de 2009

Sortida al Zoo

Doncs si, ahir vam estar al Zoo de Barcelona.

A les 9 ja estavem a l'estació de trens de Tarragona, on vam agafar el tren, tots una mica exitats. El tren anava ple, però la gent va ser molt amable i ens van deixar seure a quasibé tots.  

Dis al zoo es van separar per grups, però qui més que menys ens vam trobar durant tot el dia; i a mesura que la canalla (i els pares) anaven caient, tornavem cap a casa.

La canalla s'ho va passar molt  bé, pengem unes quantes fotos, si algú en te més i les vol penjar que ens envii un correu electrònic i li direm com fer-ho.

martes, 19 de mayo de 2009

L'Ampa NO organitzarà el Casal d'Estiu

L'Ampa NO organitzarà el Casal d'Estiu.

En el moment que hem tingut tota la informació necessària hem pres la decisió i us la fem saber.
Ja que creiem que a qui li faci falta un Casal d'Estiu pels seus fills, tingui el temps necessari per a buscar-lo.

El motiu de no organitzar-lo, no és (segueix...)

jueves, 14 de mayo de 2009

Modificació sortida al Zoo



Us fem saber que avui ens han informat des de Renfe que no és possible la combinació de bitllet que nosaltres volíem.

La combinació que creiem millor per a tots, era la de marxar tots junts des de Tarragona i la tornada que fos al gust de cada família.

Des de un principi des de Renfe ens van informar que podríem fer aquesta opció, però avui al posar-nos en contacte amb Recorreguts de mitja distància ens diuen que no. Per acollir-nos a la tarifa de grup, hauríem de marxar tots junts i tornar tots junts.

La qualcosa creiem que és un inconvenient per molts de vosaltres, ja que anar amb canalla petita es necessita una mica de llibertat.

Per tot això canviem el format i els preus. (segueix...)

miércoles, 13 de mayo de 2009

Resultat sondeig noves activitats AMPA

Gràcies a tots per l’alt nivell de participació en el sondeig de les futures activitats de l’AMPA. La veritat és que hi ha hagut molta participació i des de la Junta veiem que hi ha moltes ganes de fer coses, i això és bó.

Acollida del mes de Juny (de 15:00 a 17:00)
Ara que ja sabem la gent que li interessa aquest servei, parlarem amb els monitors, quan tinguem més dades ho farem públic. I si us interessa ja es podria engegar.

Llibres i Tèxtil
Hem vist molta predisposició en comprar els llibres i les bates, xandalls, etc. i també en participar en les comissions corresponents. Així que ens posarem en contacte amb els del SEIBE i amb les editorials (un cop sapiguem quines son). Quan tinguem més informació sobre cada una de les comissions us convocaríem per tancar-les i començar a treballar.

Casal d’Estiu
Avui mateix tenim una reunió amb l’empresa que oferirà el servei dels professors i monitors del Casal d’Estiu i haurem d’acabar de lligar el servei de menjador. Quan tinguem tota la informació tenim previst fer una reunió informativa.

Si algú no ha pogut fer-nos arribar el full ho pot fer personalment a algú de la Junta o via correu electrònic.

La Junta de l’AMPA

jueves, 7 de mayo de 2009

Full informatius pels pares

Tal i com us vam explicar a la reunió del passat dimecres, aquest divendres trobareu a la bosseta aquest full informatiu amb totes aquelles activitats que estem a punt d'engegar, però abans volem saber la vostra predisposició.
El full emplenat s'ha de retornar com a màxim el dimarts 12 de la mateixa manera, a la bosseta de l'esmorçar.
Si algú no li va bé d'aquesta manera, sempre queda la nostra adreça de correu electrònic.
La Junta de l'Ampa

jueves, 30 de abril de 2009

Reunió de pares i mares


Des de l'AMPA us fem saber que:

Durant tota la setmana vinent vindrà un fotògraf a l'escola a fer les fotos pels detalls de fi de curs. Tingeu-ho en compte.

El dimecres 6 de maig a les 17:30 hi haurà una reunió per a tots els pares de l'escola on es tractaran temes importants com: Ampliació del solar, Casal d'Estiu, Bates i xandalls, Aire Condicionat, etc... us preguem la màxima assistència.

jueves, 23 de abril de 2009

Sant Jordi, tot un èxit.

Primer de tot agraïr a tots els pares, mares, nens i nenes que han ajudat a que la diada de Sant Jordi del CEIP Tarragona, hagi estat un èxit. La resposta de tots vers a la venda de llibres organitzada per l'AMPA ha estat molt positiva. Moltes gràcies a tots els que heu pogut participar-hi.
Us adjuntem algunes fotos que hem fet.

La Junta de l'AMPA