domingo, 29 de marzo de 2009

Ampliació del solar actual

Segons les informacions que últimament ens han arribat pot ser que hi hagi un canvi de plantejament referent a l’ampliació del solar que ens han promès tant des del departament d’Educació de la Generalitat com des de l’ajuntament de Tarragona.

viernes, 20 de marzo de 2009

Procediment adjudicació obres CEIP Tarragona


El passat dia 18 de març va finalitzar el periode per presentar les ofertes per part de les contructores interessades en la construcció del nostre CEIP.

Us passem la relació d'empreses que han presentat ofertes, han estat 50 empreses.

El següent pas és l'obertura de pliques, que serà el dia 31 de març a les 10:10.

La Junta de l'AMPA

jueves, 19 de marzo de 2009

Casals de Setmana Santa

Aviat arriba la Setmana Santa i molt de nosaltres tenim la necessitat de poder apuntar als nostres fills a diferents casals on ofertin activitats pels petits de casa. Us adjuntem el full d'inscripció al Casal de Setmana Santa que oferta el CEIP CESAR AUGUST. Si voleu més informació podeu posar-se en contacte amb la presidenta de la Junta de l'AMPA (Alícia Estrada P5).

D'altra banda ens han comentat que el Patronat d'Esports de l'Ajutament de Tarragona ha obert la inscripció pels Casals de Setmana Santa que organitza a les seves instal.lacions, si voleu més informació adreceu-vos directament al Patronat d'Esports.

Si coneixeu més activitats que poden interessar a altres pares no dubteu, ens ho podeu dir i ho penajrem al bloc, gràcies.

La Junta de l'AMPA

lunes, 9 de marzo de 2009

Reunió AMPA - Ajt Tarragona - Dep Educació

El passat dijous varem ser convocades totes les AMPAs de Tarragona per la Conselleria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Tarragona, el SSTT d'Educació de la Generalitat de Catalunya al la nova seu de l'Oficina Municipal d'Educació.


Aqui teniu el contingut de la convocatòria.


Si voleu ampliar aquesta informació millor que us adreceu a qualsevol dels membres de la junta de l'AMPA que vam assistir-hi: Alícia Estrada (P5), Albert Moreno (P4A), Pili Barbadillo (P4B) i Albert Salvadó (P4A).

La Junta de l'AMPA.

viernes, 6 de marzo de 2009

GISA

Us adjuntem un link on podeu trobar l'expedient de la construcció de la nova escola.

Podeu consultar l'anunci, els documents genèrics i els específics de l'obra.

El procediment és:

Publicació anunci: 19/02/09
Presentació ofertes fins el 18/03/09
Obertura de pliques el 31/03/09 i posterior Adjudicació

La Junta de l'AMPA

jueves, 19 de febrero de 2009

ELS JUGADORS DEL NÀSTIC VISITEN EL CEIP TARRAGONA !!

El proper dijous 26 de febrer, 3 jugadors del primer equip del Nàstic vindran a la nostra escola a veuren's. Prepareu preguntes per a fer-lis.


Nens i nenes, poseu-vos les samarretes granes, bufandes, banderes tot allò que tingueu del Nàstic per a que veigin quin afició tenim al CEIP Tarragona.

 VISCA EL NÀSTIC!!!!

La Junta de l'AMPA

jueves, 12 de febrero de 2009

Ja arriba el Carnestoltes


Tots ja sabeu que el proper 20 de febrer a la tarda una colla de pirates assaltaran el vaixell pirata del nostre parc. 

I els membres de la Junta de l'AMPA junt amb la direcció animem a TOTS els pares, mares, tiets, tietes, avis i àvies a disfressar-se per tal d'acompanyar als nostres pirates.

Ànims com més serem més riurem.

La Junta de l'AMPA

miércoles, 4 de febrero de 2009

Adreçes interessants per a tots

Ens han fet arribar aquestes pàgines, que són molt interessants i algún dia de pluja o vent us poden ajudar moltíssim.



La Junta de l'AMPA

Canvi del Calendari Escolar 2009/10


Avui el Conseller ha fet una roda de premsa on ha presentat una proposta pel nou calendari escolar. Podeu llegir la notícia a La Vanguardia.

La proposta consta en avançar les classes una setmana abans al mes de setembre i durant el mes de febrer es faria una setmana de descans.

Si la proposta prospera es podria implantar el curs 2009/10, sino seria el següent curs.

La Junta de l'AMPA

lunes, 2 de febrero de 2009

Petita crida


Si algú de vosaltres va poder fer fotos del mural que els nostres fills van fer sobre el dia internacional de la pau ens les podeu fer arribar a l'email de l'AMPA.
La Junta de l'AMPA

martes, 27 de enero de 2009

Acord de govern!!!!

Avui ha sortit publicat en mitjans en una nota de l'Agència Catalana de notícies ACN que finalment el Consell de Govern ha aprovat la construcció de la nostra escola amb una dotació pressupostària de 5.437.713 € i amb una previsió d'acollir fins a 450 alumnes.
De confirmar-se aquesta és una gran notícia per nosaltres que sens dubte permetrà desencallar d'una vegada el ferragós procès de construcció del nou edifici.
Agraïm des d'aquí als diferents organismes que han intervingut (Ajuntament i Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya) per que les gestions s'acceleressin.
Ara caldrà la seva ajuda i la de tots per aconseguir la fita en el mínim temps possible i que mentrestant l'escola actual disposi dels mitjans necessaris per garantir l'educació dels nens.


viernes, 23 de enero de 2009

On comprem els xandalls?

Us fem saber que la botiga on venien els xandalls de l'escola l'han tancat. A partir d'ara heu d'anar a una altra botiga que tenen la mateixa empresa que confecciona els xandalls, és molt aprop de l'altra botiga. Us adjuntem un mapa, no us perdeu.



Ver mapa más grande

martes, 16 de diciembre de 2008

Arriben els Reis i el Pare Noel

Si voleu sorpendre als vostres fills amb un missatge personalitzat dels Reis d'Orient o del Pare Noel no ho dubteu, feu-ho des d'aquí, és boníssim.

L'AMPA

lunes, 15 de diciembre de 2008

Visita a Serunion - Menjador de l'Escola

Us adjuntem un escrit i unes quantes fotos de la visita que uns quants membres de l'AMPA van fer a SERUNION, que és l'empresa que subministra el dinar al menjador de l'escola.

L'AMPA

jueves, 11 de diciembre de 2008

Segon termini Activitats Extraescolars


Us recordem que el proper dia 15 de desembre és l'ùltim dia per fer el segon pagament de les activitats escolars.
C/C: 2100 3526 16 2200028113
Gràcies