L'AMPA
martes, 16 de diciembre de 2008
Arriben els Reis i el Pare Noel
L'AMPA
lunes, 15 de diciembre de 2008
jueves, 11 de diciembre de 2008
Segon termini Activitats Extraescolars
miércoles, 12 de noviembre de 2008
Termini pagament Sortida a la muntanya
domingo, 9 de noviembre de 2008
Recollida de joguines

El proper dimarts 25 de novembre a les 17:30 l’AMPA junt amb l’escola organitza una recollida de joguines amb la fi de repartir-les a l’escola i al Centre d’Acollida la Mercè de Tarragona.
Així que, qui vulgui portar-les, que comenci a desendreçar els armaris de casa i fer-les arribar a l’escola.
Gràcies per la vostra col·laboració
Així que, qui vulgui portar-les, que comenci a desendreçar els armaris de casa i fer-les arribar a l’escola.
Gràcies per la vostra col·laboració
viernes, 7 de noviembre de 2008
Què fem aquest cap de setmana?
jueves, 30 de octubre de 2008
Anem a la muntanya - Tot un èxit
La reserva ja esta tancada i no es pot ampliar el nombre de llits, ja que l'alberg no disposa de més habitacions reduïdes.
Molt aviat us farem arribar tota la informació necessària per la sortida.
Gràcies a tots els que veniu i els que no heu pogut també.
martes, 28 de octubre de 2008
Taller per a pares "Como enfrentar la conducta desafiante en casa"
Us fem arribar la informació sobre un taller per pares, "Como enfrentar la conducta desafiante en casa" que pot ser interessant per algú de nosaltres.
Us adjuntem el full informatiu del taller.
Si las pizarras hablasen...
Us fem arribar una presentació que ens ha fet arribar una de les mares de l'escola.
Gràcies per la vostra col.laboració.
Us adjuntem una presentació (Powepoint)
Gràcies per la vostra col.laboració.
viernes, 24 de octubre de 2008
Sortida a la muntanya - On anem i com
En cada una de les icones, si cliqueu al damunt podeu veure fotos del lloc i dades d'un enllaç; també podeu calcular la vostra ruta per arribar a algun lloc d'aquests.
També us adjuntem una petita guia pel cap de setmana
miércoles, 22 de octubre de 2008
Torres fora!!!
Finalment i després d'un llarg procès d'anades i vingudes ja us podem confirmar que la Generalitat ha acceptat el terreny de mans de l'Ajuntament de Tarragona!!!!!!
Sortida a la muntanya
domingo, 14 de septiembre de 2008
REUNIÓ DE PARES I MARES
EL PROPER 18 DE SETEMBRE A LES 17:30h US CONVOQUEM A LA REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE L’ESTAT DE LA CONSTRUCCIÓ DEL NOU CEIP TARRAGONA I DE LA FUTURA AMPLIACIÓ DE LA UBICACIÓ ACTUAL.
martes, 2 de septiembre de 2008
Notícia a El Punt
Un dels pares del CEIP, ens ha fet arribar aquesta notícia que creiem que és molt important per la futura construcció de la nova escola i l'ampliació del solar actual, us invitem a llegir-la.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2982958
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2982958
També hem pogut llegir:
miércoles, 27 de agosto de 2008
Ja instal.lat nou modul al CEIP Tgna
Doncs si, a mig estiu van instal.lar el nou modul al pati de l'escola, com podeu veure és un mòdul doble.
Com podeu veure a le fotos també ens han pintat el mur que separa amb el Cèsar August.
Us adjuntem unes quantes fotos de l'escola
La Comissió
Suscribirse a:
Entradas (Atom)