domingo, 14 de septiembre de 2008
REUNIÓ DE PARES I MARES
EL PROPER 18 DE SETEMBRE A LES 17:30h US CONVOQUEM A LA REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE L’ESTAT DE LA CONSTRUCCIÓ DEL NOU CEIP TARRAGONA I DE LA FUTURA AMPLIACIÓ DE LA UBICACIÓ ACTUAL.
martes, 2 de septiembre de 2008
Notícia a El Punt
Un dels pares del CEIP, ens ha fet arribar aquesta notícia que creiem que és molt important per la futura construcció de la nova escola i l'ampliació del solar actual, us invitem a llegir-la.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2982958
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2982958
També hem pogut llegir:
miércoles, 27 de agosto de 2008
Ja instal.lat nou modul al CEIP Tgna
Doncs si, a mig estiu van instal.lar el nou modul al pati de l'escola, com podeu veure és un mòdul doble.
Com podeu veure a le fotos també ens han pintat el mur que separa amb el Cèsar August.
Us adjuntem unes quantes fotos de l'escola
La Comissió
JA HA COMENÇAT LA RETIRADA DE LES TORRES
| De Obres a les Torres |
Doncs si, han arribat bones notícies, els que passeu tot sovint pel solar de la futura escola, haureu pogut veure que ja han començat les obres de retirada de les torres i el corresponent soterrament de la línea.
Segons el full que es pot llegir a l'obra, la data d'inici de la retirada va ser el 21/08/08 i duraran fins el 21/09/08, l'empresa contractada és ALUPU SL.
Sembla ser que les coses comencen a anar bé, curs nou vida nova.
Us adjuntem fotos de l'estat de les obres, actulament (27/08/08) s'ha fet la rasa per canalitzar la línea des del punt que la línea passarà per sota la carretera fins a tocar al solar de l'escola i d'allà baixa fins a mig carrer. Us invitem a fer-hi una passejada.
La Comissió
sábado, 31 de mayo de 2008
Bates i Xandall del CEIP Tarragona
Us adjuntem els preus de les bates i el xandall del Ceip Tarragona.
http://docs.google.com/Doc?id=ddxjc264_935mfjj8hp
Per poder-los emprovar i comprar podeu dirigir-vos directament a la següent adreça:
NAIF-XIDS
(CONFECCIONS SEIBE)
SANT JOAQUIM, Nº 40, BAIXOS
43202 REUS
TARRAGONA
Telèfon 977.326073
http://www.seibe.es/
(CONFECCIONS SEIBE)
SANT JOAQUIM, Nº 40, BAIXOS
43202 REUS
TARRAGONA
Telèfon 977.326073
http://www.seibe.es/
jueves, 29 de mayo de 2008
Festa Cuculmeca
L'Anna i el Dario (pares marc P3) ens fan arribar el cartell de la festa Cuculmeca en la que hi col·laboren amb fins benèfics per a escoles de Nicaragua i que es realitzarà el proper 31 de maig a partir de les 8 del vespre.
Féu click aquí i us podreu descarregar el cartell de la festa. Us hi esperem a tots!!
Féu click aquí i us podreu descarregar el cartell de la festa. Us hi esperem a tots!!
miércoles, 21 de mayo de 2008
La primera i esperem que no l'última
Terra a la vista !!!!!
Aneu en compte quan us apropeu a l'escola, ja que ens han dit que hi podreu trobar pirates a partir de finals de juny....
Us adjuntem un enllaç al triptic del casal d'estiu .
Us adjuntem un enllaç al triptic del casal d'estiu .
martes, 20 de mayo de 2008
Casal d'Estiu 2008
viernes, 16 de mayo de 2008
Reunió de pares 15 maig 2008
Us deixem aquí penjat en el bloc el mateix arxiu que ahir vam estar comentant en la reunió. Aquí podeu veure a grans trets quin és el procès que queda fins el nou col·legi i la proposta d'ampliació de l'actual ubicació.
Si algú no va poder venir a la reunió sapigueu que van sobrar fotocòpies del document que es va entregar als pares i si hi esteu interessats estan a la vostra disposició al col·legi.
Finalment des de la Comissió us demanem a tot el col·lectiu de pares i mares el vostre recolzament per la feina que encara queda i per altra banda convidar-vos a tots a participar-hi. Qualsevol ajuda o informació que a nivell particular pogueu oferir serà molt benvinguda. És important que estem units en la lluita pel mateix objectiu, aconseguir una escola millor per als nostres fills.
Si algú no va poder venir a la reunió sapigueu que van sobrar fotocòpies del document que es va entregar als pares i si hi esteu interessats estan a la vostra disposició al col·legi.
Finalment des de la Comissió us demanem a tot el col·lectiu de pares i mares el vostre recolzament per la feina que encara queda i per altra banda convidar-vos a tots a participar-hi. Qualsevol ajuda o informació que a nivell particular pogueu oferir serà molt benvinguda. És important que estem units en la lluita pel mateix objectiu, aconseguir una escola millor per als nostres fills.
lunes, 12 de mayo de 2008
Excursió Deltebre
martes, 6 de mayo de 2008
Ajuts llibres Curs 2008/09
martes, 29 de abril de 2008
Com serà l'escola per dins?
Hem localitzat un arxiu (.pdf) on podeu veure com es distribueix un CEIP estandar, podeu veure com sóni quines tipus d'aules hi han:Aula infantil d’ús general, Aula de psicomotricitat , Aula de primària-Aula de suport, Aula de petit grup (infantil i primària), Informàtica d’ús específic, Música-audiovisuals (primaria), Aula de plàstica (primària), Menjador (primària), Cuina (primària), i ...molt més.
http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/Documents/ARXIUS/doc_22533544_1.pdf
sábado, 26 de abril de 2008
Recopilació d'informació
Ja esta activat l'enllaç per fer la subscripció al nostre blog. És interessant que tots ens hi enregistrem, per tal de rebre totes les informacions oficials envers l'estat en que es troba el procés de construcció de la nostra escola. També seria interessant que tots vosaltres que s'heu preocupat pel tema, ens féssiu arribar via correu electrònic paresceiptarraona@gmail.com totes aquelles informacions que cregueu que siguin importants a saber per part de la comissió, ja que hem de saber de quins tipus de contactes disposem i una relació detallada i controlada de la informació de que podem disposar.
Penseu que el proper dimarts 13 de maig tenim runa reunió concertada amb els d'Ensenyament i hem de preparar-nos la reunió.
Penseu que el proper dimarts 13 de maig tenim runa reunió concertada amb els d'Ensenyament i hem de preparar-nos la reunió.
viernes, 25 de abril de 2008
Ajuts pel Menjador - CC del Tarragonès
Al BOPT del 23 d'abril va sortir publicada la convocatòria d'ajuts pel menjador que gestiona el Consell Comarcal del Tarragonès, aqui teniu l'enllaç amb totes les bases on podeu consultar-les. http://ebop.altanet.org/index.php?op=anunci&id=5794&ebop_any=2008
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
