miércoles, 27 de agosto de 2008

Ja instal.lat nou modul al CEIP Tgna

Doncs si, a mig estiu van instal.lar el nou modul al pati de l'escola, com podeu veure és un mòdul doble.
Com podeu veure a le fotos també ens han pintat el mur que separa amb el Cèsar August.

Us adjuntem unes quantes fotos de l'escola

La Comissió

JA HA COMENÇAT LA RETIRADA DE LES TORRES

De Obres a les Torres
Doncs si, han arribat bones notícies, els que passeu tot sovint pel solar de la futura escola, haureu pogut veure que ja han començat les obres de retirada de les torres i el corresponent soterrament de la línea.

Segons el full que es pot llegir a l'obra, la data d'inici de la retirada va ser el 21/08/08 i duraran fins el 21/09/08, l'empresa contractada és ALUPU SL.

Sembla ser que les coses comencen a anar bé, curs nou vida nova.

Us adjuntem fotos de l'estat de les obres, actulament (27/08/08) s'ha fet la rasa per canalitzar la línea des del punt que la línea passarà per sota la carretera fins a tocar al solar de l'escola i d'allà baixa fins a mig carrer. Us invitem a fer-hi una passejada.

La Comissió

sábado, 31 de mayo de 2008

Bates i Xandall del CEIP Tarragona




Us adjuntem els preus de les bates i el xandall del Ceip Tarragona.

http://docs.google.com/Doc?id=ddxjc264_935mfjj8hp


Per poder-los emprovar i comprar podeu dirigir-vos directament a la següent adreça:



NAIF-XIDS
(CONFECCIONS SEIBE)
SANT JOAQUIM, Nº 40, BAIXOS
43202 REUS
TARRAGONA
Telèfon 977.326073
http://www.seibe.es/


jueves, 29 de mayo de 2008

Festa Cuculmeca

L'Anna i el Dario (pares marc P3) ens fan arribar el cartell de la festa Cuculmeca en la que hi col·laboren amb fins benèfics per a escoles de Nicaragua i que es realitzarà el proper 31 de maig a partir de les 8 del vespre.

Féu click aquí i us podreu descarregar el cartell de la festa. Us hi esperem a tots!!

miércoles, 21 de mayo de 2008

La primera i esperem que no l'última


Tot i que el cap de setmana va començar passat per aigua, finalment vam poder
disfrutar-lo.......esperem que l'experiència es pugui repetir més endavant.

Terra a la vista !!!!!


Aneu en compte quan us apropeu a l'escola, ja que ens han dit que hi podreu trobar pirates a partir de finals de juny....

Us adjuntem un enllaç al triptic del casal d'estiu .

martes, 20 de mayo de 2008

Casal d'Estiu 2008


Els membres de l'AMPA us fem arribar un document adjunt on podeu veure tota la informació referent al Casal d'estiu d'aquest any pels alumnes del CEIP Tarragona.
AMPA CEIP Tarragona

viernes, 16 de mayo de 2008

Reunió de pares 15 maig 2008

Us deixem aquí penjat en el bloc el mateix arxiu que ahir vam estar comentant en la reunió. Aquí podeu veure a grans trets quin és el procès que queda fins el nou col·legi i la proposta d'ampliació de l'actual ubicació.

Si algú no va poder venir a la reunió sapigueu que van sobrar fotocòpies del document que es va entregar als pares i si hi esteu interessats estan a la vostra disposició al col·legi.

Finalment des de la Comissió us demanem a tot el col·lectiu de pares i mares el vostre recolzament per la feina que encara queda i per altra banda convidar-vos a tots a participar-hi. Qualsevol ajuda o informació que a nivell particular pogueu oferir serà molt benvinguda. És important que estem units en la lluita pel mateix objectiu, aconseguir una escola millor per als nostres fills.



lunes, 12 de mayo de 2008

Excursió Deltebre

Ja queden pocs dies i ara comencen les mandres, els preparatius i les preguntes: "quina roba ens portem?", "quin temps donen?", "no t'oblidis del repel·lent", "amb quí ens tocarà dormir?".....
Aprofitant el bloc, deixem la informació per a que pogueu donar una ullada.

martes, 6 de mayo de 2008

Ajuts llibres Curs 2008/09


Al BOPT d'avui surt la convocatòria i les bases per la consessió d'ajuts econòmics de caràcter individual per a l'adquisició dels llibres escolars, curs 2008/09, i simultània obertura del termini de presentació de sol.licituds.
Au no perdeu temps....

martes, 29 de abril de 2008

Com serà l'escola per dins?

Hem localitzat un arxiu (.pdf) on podeu veure com es distribueix un CEIP estandar, podeu veure com sóni quines tipus d'aules hi han:

Aula infantil d’ús general, Aula de psicomotricitat , Aula de primària-Aula de suport, Aula de petit grup (infantil i primària), Informàtica d’ús específic, Música-audiovisuals (primaria), Aula de plàstica (primària), Menjador (primària), Cuina (primària), i ...molt més.



http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/Documents/ARXIUS/doc_22533544_1.pdf

sábado, 26 de abril de 2008

Recopilació d'informació

Ja esta activat l'enllaç per fer la subscripció al nostre blog. És interessant que tots ens hi enregistrem, per tal de rebre totes les informacions oficials envers l'estat en que es troba el procés de construcció de la nostra escola. També seria interessant que tots vosaltres que s'heu preocupat pel tema, ens féssiu arribar via correu electrònic paresceiptarraona@gmail.com totes aquelles informacions que cregueu que siguin importants a saber per part de la comissió, ja que hem de saber de quins tipus de contactes disposem i una relació detallada i controlada de la informació de que podem disposar.

Penseu que el proper dimarts 13 de maig tenim runa reunió concertada amb els d'Ensenyament i hem de preparar-nos la reunió.

viernes, 25 de abril de 2008

Ajuts pel Menjador - CC del Tarragonès



Al BOPT del 23 d'abril va sortir publicada la convocatòria d'ajuts pel menjador que gestiona el Consell Comarcal del Tarragonès, aqui teniu l'enllaç amb totes les bases on podeu consultar-les. http://ebop.altanet.org/index.php?op=anunci&id=5794&ebop_any=2008

Construcció Escola Industrialitzada





Per la xarxa s'ha localitzat un document que serveix per fer-nos una idea de com és una escola industrialitzada, el podeu localitzar i consultar aqui a:
http://www.pbx.cat/arxius/documents/estudis/07/Construccio_industrialitzada_d_escoles.pdf Podeu consultar les pàgines web dels CEIP que surten com a exemple dins del document: CEIP OLIVERA - Sant Cugat http://escola-olivera.org/index.php També podeu consultar l'estudi de construcció en concret del CEIP CAN ROCA de Terrassa:

Benvinguts a tots i totes



Ja estem aqui!! ens ha costat una mica però com us ho podeu imaginar tots tenim feina. En aquest raconet que la xarxa ens ofereix podrem interactuar tots nosaltres per així poder saber i fer saber tot allò que sigui interessant per tirar endavant el projecte educatiu que ens uneix, des de com poder enretirar les torres de FECSA fins a aconseguir adelantar el termini d'obres de la futura escola del nostre CEIP, el Tarragona, passant per intercanviar-nos informació que ens ajudi a disfrutar aquesta etapa dels nostres fills.