CAMPUS JORNADA INTENSIVA
miércoles, 20 de marzo de 2013
miércoles, 6 de marzo de 2013
jueves, 21 de febrero de 2013
GRAN ÈXIT EN ESCACS!!!!
Aquest curs 2012-13 el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club Escacs Perafort, van convocar la Fase Comarcal d'Escacs.
La nostra Escola ha estat representada per primer cop amb alumnes que al setembre van començar aquesta activitat.
Els resultats han sigut fantàstics:
- En categoria pre-benjamí:
Aquest curs 2012-13 el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club Escacs Perafort, van convocar la Fase Comarcal d'Escacs.
La nostra Escola ha estat representada per primer cop amb alumnes que al setembre van començar aquesta activitat.
Els resultats han sigut fantàstics:
- En categoria pre-benjamí:
- 1ª posició: Xavi Aledo
- 2ª posició: Pau Ortiz
- 5ª posició: Alexandre Masip
- En categoria benjamí:
FELICITATS CAMPIONS!!!!!!
jueves, 7 de febrero de 2013
jueves, 31 de enero de 2013
martes, 29 de enero de 2013
viernes, 18 de enero de 2013
miércoles, 9 de enero de 2013
Suscribirse a:
Entradas (Atom)







.jpg)



















.jpg)