MENU MES DE MARÇ
martes, 26 de febrero de 2013
jueves, 21 de febrero de 2013
GRAN ÈXIT EN ESCACS!!!!
Aquest curs 2012-13 el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club Escacs Perafort, van convocar la Fase Comarcal d'Escacs.
La nostra Escola ha estat representada per primer cop amb alumnes que al setembre van començar aquesta activitat.
Els resultats han sigut fantàstics:
- En categoria pre-benjamí:
Aquest curs 2012-13 el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club Escacs Perafort, van convocar la Fase Comarcal d'Escacs.
La nostra Escola ha estat representada per primer cop amb alumnes que al setembre van començar aquesta activitat.
Els resultats han sigut fantàstics:
- En categoria pre-benjamí:
- 1ª posició: Xavi Aledo
- 2ª posició: Pau Ortiz
- 5ª posició: Alexandre Masip
- En categoria benjamí:
FELICITATS CAMPIONS!!!!!!
jueves, 7 de febrero de 2013
jueves, 31 de enero de 2013
martes, 29 de enero de 2013
viernes, 18 de enero de 2013
miércoles, 9 de enero de 2013
miércoles, 12 de diciembre de 2012
FESTIVAL DE NADAL CURS 2012-2013
Benvolgudes famílies:
Benvolgudes famílies:
Aquest any, amb les ganes de poder veure tots junts el Festival de Nadal, l'Ampa de l'Escola ha buscat i rebuscat un espai gran i la resposta ha estat: EL PALAU DE CONGRESSOS DE TARRAGONA.
Per tant el proper dimecres 19 de Desembre a les 18:30h., l'Escola farà el Festival de Nadal al Palau de Congressos de Tarragona.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





.jpg)



















.jpg)
.jpg)

