miércoles, 9 de enero de 2013

ESCACS

             Aquest curs 2012-2013 el Consell Escolar del Tarragonès, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Perafort i el Club d'Escacs Perafort, convoca la Fase Comarcal d'Escacs.
             La nostra Escola tindrà representació en aquesta fase amb diverses categoríes.
             Us adjuntem la Normativa de la mateixa:




MENU GENER





miércoles, 12 de diciembre de 2012

FESTIVAL DE NADAL CURS 2012-2013


Benvolgudes famílies:
Aquest any, amb les ganes de poder veure tots junts el Festival de Nadal, l'Ampa de l'Escola ha buscat i rebuscat un espai gran i la resposta ha estat: EL PALAU DE CONGRESSOS DE  TARRAGONA.

Per tant el proper dimecres 19 de Desembre a les 18:30h., l'Escola farà el Festival de Nadal al Palau de Congressos de Tarragona.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS SEGON PAGAMENT


MENÚ MENJADOR DESEMBRE



lunes, 19 de noviembre de 2012

EQUIPACIÓ FUTBOL

          Aquí teniu les referències de l'equipació de futbol que haurà de ser adquirida a Decathlon.

- Samarreta: CAMISETA JR F500 color VERMELL.
                    Codi: 8180936.






- Pantaló curt: PANTALÓ CURT JR F300 color BLAU MARÍ.
                       Codi: 8099327.  





- Mitges: MITGES JR F400 color VERMELL.
              Codi 8081456.  






           L'estampació del número a la samarreta es pot realitzar al mateix Decathlon. 

                          

jueves, 4 de octubre de 2012

FULL PETICIÓ TARGETA PÀRKING

           Aquest és el full que haureu d'omplir i retornar a la bústia de l'Ampa si esteu interessats en obtenir la targeta recarregable de l'aparcament TGNPARK Oliver situat davant de l'Escola amb les condicions que s´hi detallen. en el mateix full:
 
 
 

miércoles, 12 de septiembre de 2012

MENÚ MENJADOR MES SETEMBRE 2012




        Desde l'AMPA de l'Escola Tarragona us volem donar la benvinguda a totes les families a un nou curs escolar. Us informem del nou horari d'atenció:
 
Dimarts 16.00 - 17.00h
Dijous 9.00 - 10.00h
 
 

miércoles, 29 de agosto de 2012

TORNADA A L'ESCOLA

             Què tal families?!. Com ha anat l'estiu?!. Esperem que tots hàgueu disfrutat molt. La tornada a l'Escola ja està propera i us volem recordar que el dia:
    
 
    4 de Setembre de 10 a 12h. serà la recollida de llibres i roba