MENU NOVEMBRE
martes, 6 de noviembre de 2012
jueves, 4 de octubre de 2012
miércoles, 12 de septiembre de 2012
miércoles, 29 de agosto de 2012
jueves, 5 de julio de 2012
LLIBRES CURS ESCOLAR 2012-2013
COMUNICAT DE L'AMPA.
COMUNICAT DE L'AMPA.
Per motius aliens a la nostra voluntat algunes families no han rebut els llistat de llibres per fer la comanda mitjançant l'AMPA.
L'AMPA tramitarà totes les comandes rebudes fins al 5 de juliol, les families que desitjin fer la comanda a travès de l'AMPA i venir a buscar els llibres a l'Escola el proper dia 4 de setembre de 10 a 12 hores, s'hauran de dirigir directament a Distribucions Garmar garmarcb@hotmail.com i tenen de termini per fer la comanda i el pagament fins al 15 de juliol.
Preguem disculpin les molèsties.
lunes, 11 de junio de 2012
FELICITATS, LEIZA!!!
Leiza Jiménez Hidalgo, alumna de 3rA de la nostra escola, ha estat la guanyadora del concurs estatal de dibuix, promogut per l'empresa Serunión. on han participat 500 escoles i 5.000 participants.
La Leiza va rebre com a premi una bicicleta, que li va ser lliurada el divendres dia 8 de juny a l'escola. Us deixem un recull de fotos per què ho veieu.
Moltes felicitats, Leiza!!!
La Leiza va rebre com a premi una bicicleta, que li va ser lliurada el divendres dia 8 de juny a l'escola. Us deixem un recull de fotos per què ho veieu.
Moltes felicitats, Leiza!!!
martes, 1 de mayo de 2012
martes, 17 de abril de 2012
NOUS FITXATGES DE L'EQUIP DE FUTBOL
Us penjem la foto del darrer partit, que es va jugar a l'Escola el passat dissabte amb l'equip de l'Escola Sant Sebastià dels Pallaresos, amb la nova equipació. També us hem de dir que comptem amb l'incorporació de dos nous fitxatges al nostre equip, el Luís i l'Ariadna.
El pròxim partit serà a l'Escola Pau Delclòs el dissabte a les 10:30.
El pròxim partit serà a l'Escola Pau Delclòs el dissabte a les 10:30.
jueves, 15 de marzo de 2012
JA TENIM EQUIP DE FUTBOL!!!
Per fi, ho hem aconseguit!
Després d'un parell d'anys intentant-ho al final hem aconseguit el nostre objectiu, que l'Escola Tarragona tingui un equip de futbol.
Després d'un parell d'anys intentant-ho al final hem aconseguit el nostre objectiu, que l'Escola Tarragona tingui un equip de futbol.
En concret, el nostre equip competeix a la lliga de futbol sala del Consell Esportiu del Tarragonès.
Per això us penjem una foto del seu "debut" a l'escola.
El pròxim partit, serà aquest dissabte 17 de març, al camp de l'Escola Saavedra, on jugarem a les 9.30 h , amb l'equip de l'AMPA Dominiques.
Esperem que us animeu a vindre a veure com juguem, us ho passareu molt bé i a més a més, ens hi veureu d'allò més macos, amb la nova equipació.
Esperem que us animeu a vindre a veure com juguem, us ho passareu molt bé i a més a més, ens hi veureu d'allò més macos, amb la nova equipació.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)



















