miércoles, 12 de septiembre de 2012

MENÚ MENJADOR MES SETEMBRE 2012




        Desde l'AMPA de l'Escola Tarragona us volem donar la benvinguda a totes les families a un nou curs escolar. Us informem del nou horari d'atenció:
 
Dimarts 16.00 - 17.00h
Dijous 9.00 - 10.00h
 
 

miércoles, 29 de agosto de 2012

TORNADA A L'ESCOLA

             Què tal families?!. Com ha anat l'estiu?!. Esperem que tots hàgueu disfrutat molt. La tornada a l'Escola ja està propera i us volem recordar que el dia:
    
 
    4 de Setembre de 10 a 12h. serà la recollida de llibres i roba

jueves, 5 de julio de 2012

LLIBRES CURS ESCOLAR 2012-2013

COMUNICAT DE L'AMPA.

Per motius aliens a la nostra voluntat algunes families no han rebut els llistat de llibres per fer la comanda mitjançant l'AMPA.
L'AMPA tramitarà totes les comandes rebudes fins al 5 de juliol, les families que desitjin fer la comanda a travès de l'AMPA i venir a buscar els llibres a l'Escola el proper dia 4 de setembre de 10 a 12 hores, s'hauran de dirigir directament a Distribucions Garmar garmarcb@hotmail.com i tenen de termini per fer la comanda i el pagament fins al 15 de juliol.

Preguem disculpin les molèsties.







lunes, 11 de junio de 2012

FELICITATS, LEIZA!!!

Leiza Jiménez Hidalgo, alumna de 3rA de la nostra escola, ha estat la guanyadora del concurs estatal de dibuix, promogut per l'empresa Serunión. on han participat 500 escoles i 5.000 participants.
La Leiza va rebre com a premi una bicicleta, que li va ser lliurada el divendres dia 8 de juny a l'escola. Us deixem un recull de fotos per què ho veieu.






Moltes felicitats, Leiza!!!

martes, 1 de mayo de 2012

martes, 17 de abril de 2012

NOUS FITXATGES DE L'EQUIP DE FUTBOL

Us penjem la foto del darrer partit, que es va jugar a l'Escola el passat dissabte amb l'equip de l'Escola Sant Sebastià  dels Pallaresos, amb la nova equipació. També us hem de dir que comptem amb l'incorporació de dos nous fitxatges al nostre equip, el Luís i l'Ariadna.
El pròxim partit serà a l'Escola Pau Delclòs el dissabte a les 10:30.

jueves, 15 de marzo de 2012

JA TENIM EQUIP DE FUTBOL!!!

Per fi, ho hem aconseguit!
Després d'un parell d'anys intentant-ho al final hem aconseguit el nostre objectiu, que l'Escola Tarragona tingui un equip de futbol.
En concret, el nostre equip competeix a la lliga de futbol sala del Consell Esportiu del Tarragonès.
Per això us penjem una foto del seu "debut" a l'escola.
El pròxim partit, serà aquest dissabte 17 de març, al camp de l'Escola Saavedra, on jugarem a les 9.30 h , amb l'equip de l'AMPA Dominiques.
 Esperem que us animeu a vindre a veure com juguem, us ho passareu molt bé i a més a més, ens hi veureu d'allò més macos, amb la nova equipació.

domingo, 8 de enero de 2012

NADAL 2011

Com cada any a la nostra Escola hem celebrat el Nadal. Els nostres nens/es ens han preparat un Festival per tots els familiars amb molta il.lusió i esforç. Aquí en teniu una petita mostra.



Per suposat, la decoració també està realitzada per tots els nens/es de l'Escola.

martes, 1 de noviembre de 2011

LA CASTANYADA




Us penjem un recull de fotos perquè veieu que bé ens ho vam passar a la Castanyada d'aquest curs 2011-2012