jueves, 28 de octubre de 2010

ESCACS PELS NOSTRES NENS

Des del nostre blog volem agraïr al senyor Ginés Aledo i al Club Escacs Tarragona la donació a la nostra escola de 4 jocs d'escacs i de 7 taulers per jugar a escacs.

CONSELL ESCOLAR

El passat dia 25 d'Octubre es va celebrar el Consell Escolar.
Us adjuntem el resum que ens ha fet el Sr. Antonio M. Garcia Español, representant de l'AMPA en el Consell Escolar.
1. Lectura i aprovació si s'escau de l'acta de l'última reunió. La secretària del Consell llegeix l'acta de la sessió anterior, que s'aprova per unanimitat. La Presidenta dona les següents informacions:
-El dia de lliure disposició previst pel 24 de setembre passa al 7 de gener.
-Ha estat nomenat nou inspector el dia 18 d'octubre el Sr.Valero Camps en substitució de la Sra. Codines.
-S'ha concedit a l'Escola el pla de llengües estrangeres (PELE).
2. Lectura Memòria anual curs anterior. Presentada per la Cap d'Estudis, s'aprova per unanimitat.
3. Lectura i aprovació del Pla Anual del Centre. Presentat per la Presidenta, s'aprova per unanimitat.
4. Aprovació sortides 2010-2011. Es proposen les següents sortides, incloses al Pla Anual del Centre:
Primer trimestre

Educació infantil
El viatge del cargol. La Caixa: 9,30 h. P3, 4 de novembre. P4, 5 de novembre.
Hansel i Gretel. Teatre Metropol: 9,30 h. P3, P4 i P5, 22 de novembre.
Educació primària
Hansel i Gretel. Centre Cívic de Torreforta: 11 h. 1er i 2n, 24 de novembre.

Segon trimestre

Educació infantil
Skribo. La Caixa: 9,30 h. P5, 4 de febrer.
Ploramiques. Teatre Metropol: 9,30 h. P3, P4 i P5, 14 de febrer.
Educació primària
Little red. Teatre Metropol: 9,30 h. 1er i 2n, 14 de març.

Tercer trimestre

Educació infantil
Formes i colors. Museu d'Art Modern de Tarragona: 10h. P5, 11 de maig. P4, 12 de maig. P3, 20 de maig.
Educació primària
El Tapis de Tarragona. Museu d'Art Modern de Tarragona. 1er , 10 de maig. 2n, 26 d'abril.
Minitàrraco. El Catllar. 1er i 2n, 10 de juny de 2011. la sortida és de mig dia.

Viatgers.Caixa Tarragona (Lego. Activitat a l'Escola). 20 i 21 de desembre.
Gota, gotam. Només nens de 2n. ( Activitat a l'Escola). 24 de maig.
S'aprova per unanimitat.

5.Aprovació normes funcionament de Centre.
S'aprova l'esborrany per unanimitat, amb el compromís dels assistents de llegir-lo detingudament, i fer, si s'escau, les observacions pertinents a la Direcció del Centre.
6.Altres informacions.
El Consell Comarcal ha concedit un ajut de 250 € per material de menjador.
7. Precs i preguntes.
No n'hi ha.

jueves, 2 de septiembre de 2010

AVIS IMPORTANT

Us volem demanar que demà divendres 3 de setembre quan vinguèssiu a l'escola a portar els llibres dels vostres fills, ho feu sols, sense portar els nens, ja que els responsables de l'obra ens ho han indicat expressament, per tal d'evitar qualsevol problema de seguretat a les instal·lacions de l'escola perque encara s'estan portant a terme treballs.
Moltes gràcies i esperem que podeu esperar fins dimarts vinent dia 7 de setembre per veure què bonica ha quedat la nostra escola.

miércoles, 14 de julio de 2010

DONACIONS A LA NOSTRA ESCOLA

Dues empreses del Camp de Tarragona ens han fet donacions de material escolar per a la nostra escola, donant suport d'aquesta manera, a la nova escola de Tarragona que estrenarem el proper mes de setembre. En concret, volem agraïr a BIC S.A. l'aportació de 15ooo unitats de material escolar i també volem agraïr a REPSOL YPF la donació de 4 ordinadors, una col·lecció de llibres per a la nostra biblioteca i un curs d'anglès en format CD-ROM.

domingo, 20 de junio de 2010

VIDEO: "Quatre anys d´Escola Tarragona"

Aquest és el video que es va projectar al Festival de Final de Curs, desitgem us agradi. Han estat quatre anys molt bonics al costat del nostre estimat "barco pirata", tenim per davant molts i molts més al nou edifici. ( Doble clic per veure-ho a pantalla complerta )



martes, 25 de mayo de 2010

FESTA DE LA CUCULMECA


FESTA-SOPAR SOLIDARI DE LA CUCULMECA



Un any més es cel·lebra a Tarragona la Festa- Sopar solidari de la Cuculmeca.

Podreu sopar a la fresca i també gaudir de la música i el mercadet solidari que s'organitza per col·laborar amb aquest projecte educatiu a Nicaragua.

Us esperem el proper dissabte 29 de maig al Passeig de les Palmeres.

Tots hi esteu convidats!

sábado, 30 de enero de 2010

"3 colegios de la ciudad abrirán una nueva línea de P-3 en septiembre"

Us adjuntem l'article del dissabte 30 de gener del Diari de Tarragona, on s'informa de la ampliació de línees a tres escoles de la ciutat, entre les quals es troba la nostra escola.

jueves, 28 de enero de 2010

comença la construcció de l'escola

Com ja vam avançar, i encara que una mica endarrerides, el proper dilluns dia 1 començaran les obres de moviment de terres de la nostra escola. Tots els permisos d'obres estan concedits i l'acta de replanteig es signarà aquest mateix dilluns per part del Departament d'Educació, la constructora TAU-ICESA, GISA i l'estudi d'arquitectura.

Pel que sabem, els treballs de moviment de terra trigaran uns 15-20 dies, darrere els quals començarà a prendre forma l'edifici.

Ara el repte és acabar a temps per poder començar el curs amb tot l'equipament.

A la porta de l'escola n'hi ha penjat un retall de premsa amb la notícia que va donar el Diari de Tarragona avui. També us deixem un link amb les notícies de TAC 12, on vam sortir ahir:

http://tac12.lb.xalwebtv.ebdsoft.com/programa/107/noticies-12?a7eca8862593b770ffa28e0532e39562







jueves, 14 de enero de 2010

COMENCEN LES OBRES!!!!


El senyor Abellán, subdirector dels Serveis Territorials d'Educació a Tarragona, ens ha trucat avui per informar-nos que la setmana vinent començarà la construcció de l'edifici de la nostra escola. A més a més, ens ha assegurat que l'edifici estarà llest per començar el curs que ve a les noves instal·lacions.