martes, 19 de octubre de 2010

jueves, 2 de septiembre de 2010

AVIS IMPORTANT

Us volem demanar que demà divendres 3 de setembre quan vinguèssiu a l'escola a portar els llibres dels vostres fills, ho feu sols, sense portar els nens, ja que els responsables de l'obra ens ho han indicat expressament, per tal d'evitar qualsevol problema de seguretat a les instal·lacions de l'escola perque encara s'estan portant a terme treballs.
Moltes gràcies i esperem que podeu esperar fins dimarts vinent dia 7 de setembre per veure què bonica ha quedat la nostra escola.

miércoles, 14 de julio de 2010

DONACIONS A LA NOSTRA ESCOLA

Dues empreses del Camp de Tarragona ens han fet donacions de material escolar per a la nostra escola, donant suport d'aquesta manera, a la nova escola de Tarragona que estrenarem el proper mes de setembre. En concret, volem agraïr a BIC S.A. l'aportació de 15ooo unitats de material escolar i també volem agraïr a REPSOL YPF la donació de 4 ordinadors, una col·lecció de llibres per a la nostra biblioteca i un curs d'anglès en format CD-ROM.

domingo, 20 de junio de 2010

VIDEO: "Quatre anys d´Escola Tarragona"

Aquest és el video que es va projectar al Festival de Final de Curs, desitgem us agradi. Han estat quatre anys molt bonics al costat del nostre estimat "barco pirata", tenim per davant molts i molts més al nou edifici. ( Doble clic per veure-ho a pantalla complerta )



martes, 25 de mayo de 2010

FESTA DE LA CUCULMECA


FESTA-SOPAR SOLIDARI DE LA CUCULMECA



Un any més es cel·lebra a Tarragona la Festa- Sopar solidari de la Cuculmeca.

Podreu sopar a la fresca i també gaudir de la música i el mercadet solidari que s'organitza per col·laborar amb aquest projecte educatiu a Nicaragua.

Us esperem el proper dissabte 29 de maig al Passeig de les Palmeres.

Tots hi esteu convidats!

sábado, 30 de enero de 2010

"3 colegios de la ciudad abrirán una nueva línea de P-3 en septiembre"

Us adjuntem l'article del dissabte 30 de gener del Diari de Tarragona, on s'informa de la ampliació de línees a tres escoles de la ciutat, entre les quals es troba la nostra escola.

jueves, 28 de enero de 2010

comença la construcció de l'escola

Com ja vam avançar, i encara que una mica endarrerides, el proper dilluns dia 1 començaran les obres de moviment de terres de la nostra escola. Tots els permisos d'obres estan concedits i l'acta de replanteig es signarà aquest mateix dilluns per part del Departament d'Educació, la constructora TAU-ICESA, GISA i l'estudi d'arquitectura.

Pel que sabem, els treballs de moviment de terra trigaran uns 15-20 dies, darrere els quals començarà a prendre forma l'edifici.

Ara el repte és acabar a temps per poder començar el curs amb tot l'equipament.

A la porta de l'escola n'hi ha penjat un retall de premsa amb la notícia que va donar el Diari de Tarragona avui. També us deixem un link amb les notícies de TAC 12, on vam sortir ahir:

http://tac12.lb.xalwebtv.ebdsoft.com/programa/107/noticies-12?a7eca8862593b770ffa28e0532e39562







jueves, 14 de enero de 2010

COMENCEN LES OBRES!!!!


El senyor Abellán, subdirector dels Serveis Territorials d'Educació a Tarragona, ens ha trucat avui per informar-nos que la setmana vinent començarà la construcció de l'edifici de la nostra escola. A més a més, ens ha assegurat que l'edifici estarà llest per començar el curs que ve a les noves instal·lacions.

viernes, 4 de diciembre de 2009

Aquest mes començaran les obres

Segons el Conseller d'Educació de l'Ajuntament de Tarragona, Sr. Sanahujes, les obres de la nostra escola començaran a mitjans d'aquest mes de desembre. L'endarreriment s'ha degut a motius purament administratius.

També ens ha assegurat que les obres acabaran a temps per a l'inici de curs, ja que hi ha antecedents d'obres més complexes que la nostra que s'han resolt en 7 mesos.

Esperarem pacientment a que arribi el dia 15 de desembre i, davant qualsevol moviment, no patiu que us avisarem.

Nou material per a l'escola

L'AMPA ja ha fet les compres per a l'escola amb els diners sobrants del curs anterior. S'ha comprat material esportiu, instruments de percussió per a l'aula de música i dos ràdio-CDs (per a anglès i una de les aules). Amb això complim amb el compromís que vam adoptar a l'inici de curs i que va ser aprovat per la totalitat dels membres assistents a l'assemblea

jueves, 3 de diciembre de 2009

Recollida de joguines


Com ja vam fer el curs passat, enguany tornarem a recollir joguines per donar al Centre d'Acollida de La Mercè. Us demanem que siguin joguines en bon estat (que no faltin peces, que no estiguin trencades,...), ja que serviran per a què uns altres nens juguin; no donem pas als altres coses que no ens agradaria rebre per als nostres fills. La recollida es farà el dia 9 de desembre, podeu deixar-les a l'escola al matí, ja que a la tarda les portarem al Centre.

SEGON TERMINI ACTIVITATS



Us fem saber que, abans del 15 de desembre, hauríeu de fer efectiu el segon pagament de les activitats extraescolars. Els imports són els següents:

Piscina: 37€ Anglès: 80€ Acollida matinal:200€