
jueves, 5 de noviembre de 2009
CONSTRUCCIÓ DE L'ESCOLA

miércoles, 4 de noviembre de 2009
Reunió informativa del darrer Consell Escolar

miércoles, 28 de octubre de 2009
Reunió informativa Consell Escolar
jueves, 22 de octubre de 2009
RECOLLIDA DE ROBA ESPORTIVA
AVÍS IMPORTANT!!!!!
Us informem que el proper dilluns 26 d'Octubre es farà la recollida de la roba esportiva antiga (jaqueta del xàndall i samarretes) per tal que els del SEIBE les brodin, sense cap despesa per nosaltres. El divendres 30 d'Octubre la roba serà retornada ja brodada.
Cada peça de roba l'haureu d'identificar amb el nom del nen/a per tal d'evitar confussions (podeu posar pegat un esparadrap amb el nom del nen/a, per exemple)
Hi haurà un únic termini de recollida: qui no porti dilluns la roba, es quedarà sense brodat.
martes, 23 de junio de 2009
El nou edifici
Diari de Tarragona
El Punt
lunes, 22 de junio de 2009
Presentació projecte nou edifici
La presentació s'ha dut a terme a l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona i hi han participat tant representants de l'Ajuntament de Tarragona com del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, encapçalats pel Sr. Sanahujes i el Sr. Villena.
- Està dissenyat per acollir dues línies de primària i secundària amb el degut compliment de les darreres normatives aplicables en la construcció d'edificis d'aquestes característiques.
- L'aspecte estètic està pensat per encaixar en els criteris de l'entorn on va ubicat, el ja famós PP2. El disseny i construcció es basa en parts prefabricades que guaranteixen una estandarització de les qualitats i agilitzen el procés de construcció per poder complir els plaços, en aquest cas, de 12 mesos de construcció aproximadament.
- Les aules de primària i secundària tenen accessos independents a les seves pròpies àreas de pati i esbarjo.
- L'edifici principal de dues plantes està en el costat contrari a l'autovia i té un accés al carrer amb un ampli porxo per donar aixoplug en dies de pluja.
- A la part del darrera de l'edifici principal hi ha un segon edifici destinat com a ús principal de gimnàs, amb vestuaris i serveis independents. La comunicació entre ambdues peces és mitjançant un porxo de protecció.
- Hi haurà dues pistes d'esport del tamany de pistes de bàsquet, utilitzables per altres esports de pilota.
- Tant per la part del davant, en l'accés principal, com en la part del darrera està contemplat plantar-hi arbres que ofereixin ombra.
- Cada aula de primària té un petit pati individual on els alumnes podran fer-hi petits treballs, grups, etc. Aquesta zona té sostre per evitar que es mullin en dies de pluja.
- Hi haurà 3 aules per fer altres activitats, música, idiomes, desdoblaments...
- Hi haurà una aula amb mitjans audiovisuals
- Tota l'escola està enmarcada dins els requisits del projecte Heura, amb accés a internet sense fils a tot el recinte.
- Els edificis compleixen la darrera normativa en matèria d'aïllament acústic; això juntament amb la ventilació i renovació de l'aire fa pensar als tècnics que el soroll provocat per la carretera pròxima no hauria de ser un inconvenient.
- L'edifici destinat a gimnàs disposa de plaques solars al seu terrat per proveir d'energia elèctrica destinada a ACS.
- Les finestres practicables tenen un sistema de lames per adaptar-se a totes les climatologies de l'any i poder evitar així la sobreexposició a les altes temperatures de l'estiu de forma directa a l'aula.
El que avui hem vist només és un resum breu del projecte; fins després de l'estiu l'empresa encarregada té plaç per ultimar tots els detalls. El més important és que fins i tot en aquestes circumstàncies l'escola nova hauria d'estar llesta per al setembre del 2010, objectiu que s'han marcat tant el Sr. Villena com els Sr. Sanahujes, màxims responsables de la matèria tant per part de la Generalitat a Tarragona com per part de l'Ajuntament.
Els propers pasos seran ja després de l'estiu, quan el projecte sigui definitiu i ja el temps vagi al nostre favor. Sembla que finalment es desencalla del tot la construcció del nou edifici i que en uns mesos veurem avanços significatius! Estarem atents...
sábado, 6 de junio de 2009
Ja tenim els aires condicionats
jueves, 4 de junio de 2009
Casal d'Estiu al Cèsar August
sábado, 30 de mayo de 2009
Pateixen calor els nostres fills?
domingo, 24 de mayo de 2009
Sortida al Zoo
martes, 19 de mayo de 2009
L'Ampa NO organitzarà el Casal d'Estiu
En el moment que hem tingut tota la informació necessària hem pres la decisió i us la fem saber.
El motiu de no organitzar-lo, no és (segueix...)
jueves, 14 de mayo de 2009
Modificació sortida al Zoo
La combinació que creiem millor per a tots, era la de marxar tots junts des de Tarragona i la tornada que fos al gust de cada família.
Des de un principi des de Renfe ens van informar que podríem fer aquesta opció, però avui al posar-nos en contacte amb Recorreguts de mitja distància ens diuen que no. Per acollir-nos a la tarifa de grup, hauríem de marxar tots junts i tornar tots junts.
La qualcosa creiem que és un inconvenient per molts de vosaltres, ja que anar amb canalla petita es necessita una mica de llibertat.
Per tot això canviem el format i els preus. (segueix...)
miércoles, 13 de mayo de 2009
Resultat sondeig noves activitats AMPA
Acollida del mes de Juny (de 15:00 a 17:00)
Llibres i Tèxtil
Hem vist molta predisposició en comprar els llibres i les bates, xandalls, etc. i també en participar en les comissions corresponents. Així que ens posarem en contacte amb els del SEIBE i amb les editorials (un cop sapiguem quines son). Quan tinguem més informació sobre cada una de les comissions us convocaríem per tancar-les i començar a treballar.
Casal d’Estiu
Avui mateix tenim una reunió amb l’empresa que oferirà el servei dels professors i monitors del Casal d’Estiu i haurem d’acabar de lligar el servei de menjador. Quan tinguem tota la informació tenim previst fer una reunió informativa.
La Junta de l’AMPA
viernes, 8 de mayo de 2009
Sortida al Zoo
- Full informatiu .
- Informació de la sortida .
- Com anem de l'estació al zoo.
