sábado, 6 de junio de 2009

Ja tenim els aires condicionats

Us fem saber que el passat dimecres a les 5 de la tarda van portar els aparells dels aires condicionats a la nostra escola i durant el dijous i el divendres els van instal.lar.

Ens han confirmat que els aparells ja estan en funcionament als moduls de P4A i de P4B.


La Junta de l'Ampa


jueves, 4 de junio de 2009

Casal d'Estiu al Cèsar August

Us fem arribar la informació que ens ha fet arribar els nostres veïns, els del Cèsar August del Casal d'Estiu que ha organitzat.



Si us interessa a algú poseu-vos en contacte amb algú de l'Ampa ja que farem d'enllaç amb els de l'Ampa del Cèsar August.

El periode de inscripció és del 3 al 19 de juny.

La Junta de l'Ampa

sábado, 30 de mayo de 2009

Pateixen calor els nostres fills?


Debido a la creciente preocupación surgida estos últimos días entre los padres de P4 con motivo del calor que evidentemente pasan nuestros hijos, decidí medir, hoy viernes 29 de mayo de 2009, la temperatura del aula más expuesta al sol, (segueix...)

La Junta de l'Ampa

domingo, 24 de mayo de 2009

Sortida al Zoo

Doncs si, ahir vam estar al Zoo de Barcelona.

A les 9 ja estavem a l'estació de trens de Tarragona, on vam agafar el tren, tots una mica exitats. El tren anava ple, però la gent va ser molt amable i ens van deixar seure a quasibé tots.  

Dis al zoo es van separar per grups, però qui més que menys ens vam trobar durant tot el dia; i a mesura que la canalla (i els pares) anaven caient, tornavem cap a casa.

La canalla s'ho va passar molt  bé, pengem unes quantes fotos, si algú en te més i les vol penjar que ens envii un correu electrònic i li direm com fer-ho.

martes, 19 de mayo de 2009

L'Ampa NO organitzarà el Casal d'Estiu

L'Ampa NO organitzarà el Casal d'Estiu.

En el moment que hem tingut tota la informació necessària hem pres la decisió i us la fem saber.
Ja que creiem que a qui li faci falta un Casal d'Estiu pels seus fills, tingui el temps necessari per a buscar-lo.

El motiu de no organitzar-lo, no és (segueix...)

jueves, 14 de mayo de 2009

Modificació sortida al Zoo



Us fem saber que avui ens han informat des de Renfe que no és possible la combinació de bitllet que nosaltres volíem.

La combinació que creiem millor per a tots, era la de marxar tots junts des de Tarragona i la tornada que fos al gust de cada família.

Des de un principi des de Renfe ens van informar que podríem fer aquesta opció, però avui al posar-nos en contacte amb Recorreguts de mitja distància ens diuen que no. Per acollir-nos a la tarifa de grup, hauríem de marxar tots junts i tornar tots junts.

La qualcosa creiem que és un inconvenient per molts de vosaltres, ja que anar amb canalla petita es necessita una mica de llibertat.

Per tot això canviem el format i els preus. (segueix...)

miércoles, 13 de mayo de 2009

Resultat sondeig noves activitats AMPA

Gràcies a tots per l’alt nivell de participació en el sondeig de les futures activitats de l’AMPA. La veritat és que hi ha hagut molta participació i des de la Junta veiem que hi ha moltes ganes de fer coses, i això és bó.

Acollida del mes de Juny (de 15:00 a 17:00)
Ara que ja sabem la gent que li interessa aquest servei, parlarem amb els monitors, quan tinguem més dades ho farem públic. I si us interessa ja es podria engegar.

Llibres i Tèxtil
Hem vist molta predisposició en comprar els llibres i les bates, xandalls, etc. i també en participar en les comissions corresponents. Així que ens posarem en contacte amb els del SEIBE i amb les editorials (un cop sapiguem quines son). Quan tinguem més informació sobre cada una de les comissions us convocaríem per tancar-les i començar a treballar.

Casal d’Estiu
Avui mateix tenim una reunió amb l’empresa que oferirà el servei dels professors i monitors del Casal d’Estiu i haurem d’acabar de lligar el servei de menjador. Quan tinguem tota la informació tenim previst fer una reunió informativa.

Si algú no ha pogut fer-nos arribar el full ho pot fer personalment a algú de la Junta o via correu electrònic.

La Junta de l’AMPA

jueves, 7 de mayo de 2009

Full informatius pels pares

Tal i com us vam explicar a la reunió del passat dimecres, aquest divendres trobareu a la bosseta aquest full informatiu amb totes aquelles activitats que estem a punt d'engegar, però abans volem saber la vostra predisposició.
El full emplenat s'ha de retornar com a màxim el dimarts 12 de la mateixa manera, a la bosseta de l'esmorçar.
Si algú no li va bé d'aquesta manera, sempre queda la nostra adreça de correu electrònic.
La Junta de l'Ampa

jueves, 30 de abril de 2009

Reunió de pares i mares


Des de l'AMPA us fem saber que:

Durant tota la setmana vinent vindrà un fotògraf a l'escola a fer les fotos pels detalls de fi de curs. Tingeu-ho en compte.

El dimecres 6 de maig a les 17:30 hi haurà una reunió per a tots els pares de l'escola on es tractaran temes importants com: Ampliació del solar, Casal d'Estiu, Bates i xandalls, Aire Condicionat, etc... us preguem la màxima assistència.

jueves, 23 de abril de 2009

Sant Jordi, tot un èxit.

Primer de tot agraïr a tots els pares, mares, nens i nenes que han ajudat a que la diada de Sant Jordi del CEIP Tarragona, hagi estat un èxit. La resposta de tots vers a la venda de llibres organitzada per l'AMPA ha estat molt positiva. Moltes gràcies a tots els que heu pogut participar-hi.
Us adjuntem algunes fotos que hem fet.

La Junta de l'AMPA


Nova Guarderia al costat del nou CEIP Tgna

Us adjuntem còpia de l'article que avui al Diari de Tarragona parla d'una futura guarderia al costat del nou edifici del CEIP Tarragona

"De cara a 2011, está prevista la construcción de cuatro guarderías más de 94 plazas cada una, lo que supondrá añadir 376 puestos que reducirán notablemente las carencias. Un centro irá al lado del instituto Marcel·lí Domingo, otro detrás del Hospital Joan XXIII, («justo al lado del nuevo colegio Tarragona», explicó Sanahujes) y otro en la urbanización de La Móra."

viernes, 17 de abril de 2009

Sant Jordi

Arriba Sant Jordi

Us recordem que el proper dijous, 23, l’AMPA organitza una petita parada de venda de llibres infantils a la mateixa escola.

I penseu que els cabellers i les princeses es podran fer fotos, porteu càmera.


La Junta de l’AMPA

domingo, 12 de abril de 2009

Sortida al Niu de l'Àguila - Alcover - 18 d'abril

La Junta de l'AMPA ha organitzat pel proper dissabte 18 d'abril una sortida, si el temps acompanya, al Niu de l'Àguila, al terme d'Alcover.
El planning serà:
10:00. Ens trobem a l'ermita del Remei. Donarem un marge d´una hora, tres quarts per arribar a Mas Forès (dos quilometres desprès de la ermita per pista asfaltada i transitable) i aparcarem.
11:00. Inici de l'excursió. Sempre en direcció Fonts del Glorieta o Mont-ral (No hi ha poibilitat de perdua, per lo tant quan cada familia trobi les seves limitacions pot desfer el camí i retornar a Mas Forès). El càlcul aprox. de anar i tornar molt tranquilament seria d'unes tres hores (con la calma)
14:00. Mas Forès. Podem fer el picnic i descansar.
CALDRÀ - Calçat apropiat - Abundant aigua - una mica de menjar per la excursió (entrepans, atmelles, avellanes, chocotate........) - Pícnic per dinar a l'area recreativa de Mas Forès
Per qualsevol dubte o aclaració millor que us adreceu al Dario (Pare Marc - P4B)

La Junta de l'AMPA