jueves, 14 de mayo de 2009

Modificació sortida al Zoo



Us fem saber que avui ens han informat des de Renfe que no és possible la combinació de bitllet que nosaltres volíem.

La combinació que creiem millor per a tots, era la de marxar tots junts des de Tarragona i la tornada que fos al gust de cada família.

Des de un principi des de Renfe ens van informar que podríem fer aquesta opció, però avui al posar-nos en contacte amb Recorreguts de mitja distància ens diuen que no. Per acollir-nos a la tarifa de grup, hauríem de marxar tots junts i tornar tots junts.

La qualcosa creiem que és un inconvenient per molts de vosaltres, ja que anar amb canalla petita es necessita una mica de llibertat.

Per tot això canviem el format i els preus. (segueix...)

miércoles, 13 de mayo de 2009

Resultat sondeig noves activitats AMPA

Gràcies a tots per l’alt nivell de participació en el sondeig de les futures activitats de l’AMPA. La veritat és que hi ha hagut molta participació i des de la Junta veiem que hi ha moltes ganes de fer coses, i això és bó.

Acollida del mes de Juny (de 15:00 a 17:00)
Ara que ja sabem la gent que li interessa aquest servei, parlarem amb els monitors, quan tinguem més dades ho farem públic. I si us interessa ja es podria engegar.

Llibres i Tèxtil
Hem vist molta predisposició en comprar els llibres i les bates, xandalls, etc. i també en participar en les comissions corresponents. Així que ens posarem en contacte amb els del SEIBE i amb les editorials (un cop sapiguem quines son). Quan tinguem més informació sobre cada una de les comissions us convocaríem per tancar-les i començar a treballar.

Casal d’Estiu
Avui mateix tenim una reunió amb l’empresa que oferirà el servei dels professors i monitors del Casal d’Estiu i haurem d’acabar de lligar el servei de menjador. Quan tinguem tota la informació tenim previst fer una reunió informativa.

Si algú no ha pogut fer-nos arribar el full ho pot fer personalment a algú de la Junta o via correu electrònic.

La Junta de l’AMPA

jueves, 7 de mayo de 2009

Full informatius pels pares

Tal i com us vam explicar a la reunió del passat dimecres, aquest divendres trobareu a la bosseta aquest full informatiu amb totes aquelles activitats que estem a punt d'engegar, però abans volem saber la vostra predisposició.
El full emplenat s'ha de retornar com a màxim el dimarts 12 de la mateixa manera, a la bosseta de l'esmorçar.
Si algú no li va bé d'aquesta manera, sempre queda la nostra adreça de correu electrònic.
La Junta de l'Ampa

jueves, 30 de abril de 2009

Reunió de pares i mares


Des de l'AMPA us fem saber que:

Durant tota la setmana vinent vindrà un fotògraf a l'escola a fer les fotos pels detalls de fi de curs. Tingeu-ho en compte.

El dimecres 6 de maig a les 17:30 hi haurà una reunió per a tots els pares de l'escola on es tractaran temes importants com: Ampliació del solar, Casal d'Estiu, Bates i xandalls, Aire Condicionat, etc... us preguem la màxima assistència.

jueves, 23 de abril de 2009

Sant Jordi, tot un èxit.

Primer de tot agraïr a tots els pares, mares, nens i nenes que han ajudat a que la diada de Sant Jordi del CEIP Tarragona, hagi estat un èxit. La resposta de tots vers a la venda de llibres organitzada per l'AMPA ha estat molt positiva. Moltes gràcies a tots els que heu pogut participar-hi.
Us adjuntem algunes fotos que hem fet.

La Junta de l'AMPA


Nova Guarderia al costat del nou CEIP Tgna

Us adjuntem còpia de l'article que avui al Diari de Tarragona parla d'una futura guarderia al costat del nou edifici del CEIP Tarragona

"De cara a 2011, está prevista la construcción de cuatro guarderías más de 94 plazas cada una, lo que supondrá añadir 376 puestos que reducirán notablemente las carencias. Un centro irá al lado del instituto Marcel·lí Domingo, otro detrás del Hospital Joan XXIII, («justo al lado del nuevo colegio Tarragona», explicó Sanahujes) y otro en la urbanización de La Móra."

viernes, 17 de abril de 2009

Sant Jordi

Arriba Sant Jordi

Us recordem que el proper dijous, 23, l’AMPA organitza una petita parada de venda de llibres infantils a la mateixa escola.

I penseu que els cabellers i les princeses es podran fer fotos, porteu càmera.


La Junta de l’AMPA

domingo, 12 de abril de 2009

Sortida al Niu de l'Àguila - Alcover - 18 d'abril

La Junta de l'AMPA ha organitzat pel proper dissabte 18 d'abril una sortida, si el temps acompanya, al Niu de l'Àguila, al terme d'Alcover.
El planning serà:
10:00. Ens trobem a l'ermita del Remei. Donarem un marge d´una hora, tres quarts per arribar a Mas Forès (dos quilometres desprès de la ermita per pista asfaltada i transitable) i aparcarem.
11:00. Inici de l'excursió. Sempre en direcció Fonts del Glorieta o Mont-ral (No hi ha poibilitat de perdua, per lo tant quan cada familia trobi les seves limitacions pot desfer el camí i retornar a Mas Forès). El càlcul aprox. de anar i tornar molt tranquilament seria d'unes tres hores (con la calma)
14:00. Mas Forès. Podem fer el picnic i descansar.
CALDRÀ - Calçat apropiat - Abundant aigua - una mica de menjar per la excursió (entrepans, atmelles, avellanes, chocotate........) - Pícnic per dinar a l'area recreativa de Mas Forès
Per qualsevol dubte o aclaració millor que us adreceu al Dario (Pare Marc - P4B)

La Junta de l'AMPA

domingo, 29 de marzo de 2009

Ampliació del solar actual

Segons les informacions que últimament ens han arribat pot ser que hi hagi un canvi de plantejament referent a l’ampliació del solar que ens han promès tant des del departament d’Educació de la Generalitat com des de l’ajuntament de Tarragona.

viernes, 20 de marzo de 2009

Procediment adjudicació obres CEIP Tarragona


El passat dia 18 de març va finalitzar el periode per presentar les ofertes per part de les contructores interessades en la construcció del nostre CEIP.

Us passem la relació d'empreses que han presentat ofertes, han estat 50 empreses.

El següent pas és l'obertura de pliques, que serà el dia 31 de març a les 10:10.

La Junta de l'AMPA

jueves, 19 de marzo de 2009

Casals de Setmana Santa

Aviat arriba la Setmana Santa i molt de nosaltres tenim la necessitat de poder apuntar als nostres fills a diferents casals on ofertin activitats pels petits de casa. Us adjuntem el full d'inscripció al Casal de Setmana Santa que oferta el CEIP CESAR AUGUST. Si voleu més informació podeu posar-se en contacte amb la presidenta de la Junta de l'AMPA (Alícia Estrada P5).

D'altra banda ens han comentat que el Patronat d'Esports de l'Ajutament de Tarragona ha obert la inscripció pels Casals de Setmana Santa que organitza a les seves instal.lacions, si voleu més informació adreceu-vos directament al Patronat d'Esports.

Si coneixeu més activitats que poden interessar a altres pares no dubteu, ens ho podeu dir i ho penajrem al bloc, gràcies.

La Junta de l'AMPA

lunes, 9 de marzo de 2009

Reunió AMPA - Ajt Tarragona - Dep Educació

El passat dijous varem ser convocades totes les AMPAs de Tarragona per la Conselleria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Tarragona, el SSTT d'Educació de la Generalitat de Catalunya al la nova seu de l'Oficina Municipal d'Educació.


Aqui teniu el contingut de la convocatòria.


Si voleu ampliar aquesta informació millor que us adreceu a qualsevol dels membres de la junta de l'AMPA que vam assistir-hi: Alícia Estrada (P5), Albert Moreno (P4A), Pili Barbadillo (P4B) i Albert Salvadó (P4A).

La Junta de l'AMPA.

viernes, 6 de marzo de 2009

GISA

Us adjuntem un link on podeu trobar l'expedient de la construcció de la nova escola.

Podeu consultar l'anunci, els documents genèrics i els específics de l'obra.

El procediment és:

Publicació anunci: 19/02/09
Presentació ofertes fins el 18/03/09
Obertura de pliques el 31/03/09 i posterior Adjudicació

La Junta de l'AMPA