lunes, 2 de febrero de 2009

Petita crida


Si algú de vosaltres va poder fer fotos del mural que els nostres fills van fer sobre el dia internacional de la pau ens les podeu fer arribar a l'email de l'AMPA.
La Junta de l'AMPA

martes, 27 de enero de 2009

Acord de govern!!!!

Avui ha sortit publicat en mitjans en una nota de l'Agència Catalana de notícies ACN que finalment el Consell de Govern ha aprovat la construcció de la nostra escola amb una dotació pressupostària de 5.437.713 € i amb una previsió d'acollir fins a 450 alumnes.
De confirmar-se aquesta és una gran notícia per nosaltres que sens dubte permetrà desencallar d'una vegada el ferragós procès de construcció del nou edifici.
Agraïm des d'aquí als diferents organismes que han intervingut (Ajuntament i Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya) per que les gestions s'acceleressin.
Ara caldrà la seva ajuda i la de tots per aconseguir la fita en el mínim temps possible i que mentrestant l'escola actual disposi dels mitjans necessaris per garantir l'educació dels nens.


viernes, 23 de enero de 2009

On comprem els xandalls?

Us fem saber que la botiga on venien els xandalls de l'escola l'han tancat. A partir d'ara heu d'anar a una altra botiga que tenen la mateixa empresa que confecciona els xandalls, és molt aprop de l'altra botiga. Us adjuntem un mapa, no us perdeu.



Ver mapa más grande

martes, 16 de diciembre de 2008

Arriben els Reis i el Pare Noel

Si voleu sorpendre als vostres fills amb un missatge personalitzat dels Reis d'Orient o del Pare Noel no ho dubteu, feu-ho des d'aquí, és boníssim.

L'AMPA

lunes, 15 de diciembre de 2008

Visita a Serunion - Menjador de l'Escola

Us adjuntem un escrit i unes quantes fotos de la visita que uns quants membres de l'AMPA van fer a SERUNION, que és l'empresa que subministra el dinar al menjador de l'escola.

L'AMPA

jueves, 11 de diciembre de 2008

Segon termini Activitats Extraescolars


Us recordem que el proper dia 15 de desembre és l'ùltim dia per fer el segon pagament de les activitats escolars.
C/C: 2100 3526 16 2200028113
Gràcies

miércoles, 12 de noviembre de 2008

Termini pagament Sortida a la muntanya


Us fem saber que el proper dia 20 de novembre és l’últim dia per fer el pagament per la Sortida a la muntanya.
Per consultar preus cliqueu aqui....
També us adjuntem una Guia i un plànol de l'Espluga.
Si voleu veure fotos de l'alberg aqui en tenim unes quantes.
Us recomanem que us l'imprimiu.

domingo, 9 de noviembre de 2008

Recollida de joguines


El proper dimarts 25 de novembre a les 17:30 l’AMPA junt amb l’escola organitza una recollida de joguines amb la fi de repartir-les a l’escola i al Centre d’Acollida la Mercè de Tarragona.

Així que, qui vulgui portar-les, que comenci a desendreçar els armaris de casa i fer-les arribar a l’escola.

Gràcies per la vostra col·laboració

viernes, 7 de noviembre de 2008

Què fem aquest cap de setmana?


Intentarem tot sovint fer-vos saber dels actes infantils que fan a la nostra ciutat i als seus voltants, i per això es important que ens feu saber tots aquells actes que conegueu.

jueves, 30 de octubre de 2008

Anem a la muntanya - Tot un èxit

Com ja sabieu ahir era l'últim dia per poder fer la reserva per la sortida a la muntanya, i la veritat és que ha estat tot un èxit; molt més del que ens esperavem, en total serem 21 famílies és a dir 74 membres, això promet.
La reserva ja esta tancada i no es pot ampliar el nombre de llits, ja que l'alberg no disposa de més habitacions reduïdes.
Molt aviat us farem arribar tota la informació necessària per la sortida.
Gràcies a tots els que veniu i els que no heu pogut també.

martes, 28 de octubre de 2008

Taller per a pares "Como enfrentar la conducta desafiante en casa"

Us fem arribar la informació sobre un taller per pares, "Como enfrentar la conducta desafiante en casa" que pot ser interessant per algú de nosaltres.

Us adjuntem el full informatiu del taller.

Si las pizarras hablasen...


Us fem arribar una presentació que ens ha fet arribar una de les mares de l'escola.


Us adjuntem una presentació (Powepoint)

Gràcies per la vostra col.laboració.

viernes, 24 de octubre de 2008

Sortida a la muntanya - On anem i com

Us fem arribar un mapa amb les situacions dels llocs on volem anar: l'alberg, el Castell... de tot una mica.
En cada una de les icones, si cliqueu al damunt podeu veure fotos del lloc i dades d'un enllaç; també podeu calcular la vostra ruta per arribar a algun lloc d'aquests.

També us adjuntem una petita guia pel cap de setmana

miércoles, 22 de octubre de 2008

Torres fora!!!

Finalment i després d'un llarg procès d'anades i vingudes ja us podem confirmar que la Generalitat ha acceptat el terreny de mans de l'Ajuntament de Tarragona!!!!!!

Sortida a la muntanya

Sortida a la muntanya AMPA CEIP Tarragona

Estem preparant una sortida a la muntanya pels dies 29 i 30 de novembre

Lloc: Alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà)

(segueix...)


Us esperem!!!!