viernes, 24 de octubre de 2008

Sortida a la muntanya - On anem i com

Us fem arribar un mapa amb les situacions dels llocs on volem anar: l'alberg, el Castell... de tot una mica.
En cada una de les icones, si cliqueu al damunt podeu veure fotos del lloc i dades d'un enllaç; també podeu calcular la vostra ruta per arribar a algun lloc d'aquests.

També us adjuntem una petita guia pel cap de setmana

miércoles, 22 de octubre de 2008

Torres fora!!!

Finalment i després d'un llarg procès d'anades i vingudes ja us podem confirmar que la Generalitat ha acceptat el terreny de mans de l'Ajuntament de Tarragona!!!!!!

Sortida a la muntanya

Sortida a la muntanya AMPA CEIP Tarragona

Estem preparant una sortida a la muntanya pels dies 29 i 30 de novembre

Lloc: Alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà)

(segueix...)


Us esperem!!!!

domingo, 14 de septiembre de 2008

REUNIÓ DE PARES I MARES

EL PROPER 18 DE SETEMBRE A LES 17:30h US CONVOQUEM A LA REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE L’ESTAT DE LA CONSTRUCCIÓ DEL NOU CEIP TARRAGONA I DE LA FUTURA AMPLIACIÓ DE LA UBICACIÓ ACTUAL.

martes, 2 de septiembre de 2008

Notícia a El Punt

Un dels pares del CEIP, ens ha fet arribar aquesta notícia que creiem que és molt important per la futura construcció de la nova escola i l'ampliació del solar actual, us invitem a llegir-la.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2982958

També hem pogut llegir:

miércoles, 27 de agosto de 2008

Ja instal.lat nou modul al CEIP Tgna

Doncs si, a mig estiu van instal.lar el nou modul al pati de l'escola, com podeu veure és un mòdul doble.
Com podeu veure a le fotos també ens han pintat el mur que separa amb el Cèsar August.

Us adjuntem unes quantes fotos de l'escola

La Comissió

JA HA COMENÇAT LA RETIRADA DE LES TORRES

De Obres a les Torres
Doncs si, han arribat bones notícies, els que passeu tot sovint pel solar de la futura escola, haureu pogut veure que ja han començat les obres de retirada de les torres i el corresponent soterrament de la línea.

Segons el full que es pot llegir a l'obra, la data d'inici de la retirada va ser el 21/08/08 i duraran fins el 21/09/08, l'empresa contractada és ALUPU SL.

Sembla ser que les coses comencen a anar bé, curs nou vida nova.

Us adjuntem fotos de l'estat de les obres, actulament (27/08/08) s'ha fet la rasa per canalitzar la línea des del punt que la línea passarà per sota la carretera fins a tocar al solar de l'escola i d'allà baixa fins a mig carrer. Us invitem a fer-hi una passejada.

La Comissió

sábado, 31 de mayo de 2008

Bates i Xandall del CEIP Tarragona




Us adjuntem els preus de les bates i el xandall del Ceip Tarragona.

http://docs.google.com/Doc?id=ddxjc264_935mfjj8hp


Per poder-los emprovar i comprar podeu dirigir-vos directament a la següent adreça:



NAIF-XIDS
(CONFECCIONS SEIBE)
SANT JOAQUIM, Nº 40, BAIXOS
43202 REUS
TARRAGONA
Telèfon 977.326073
http://www.seibe.es/


jueves, 29 de mayo de 2008

Festa Cuculmeca

L'Anna i el Dario (pares marc P3) ens fan arribar el cartell de la festa Cuculmeca en la que hi col·laboren amb fins benèfics per a escoles de Nicaragua i que es realitzarà el proper 31 de maig a partir de les 8 del vespre.

Féu click aquí i us podreu descarregar el cartell de la festa. Us hi esperem a tots!!

miércoles, 21 de mayo de 2008

La primera i esperem que no l'última


Tot i que el cap de setmana va començar passat per aigua, finalment vam poder
disfrutar-lo.......esperem que l'experiència es pugui repetir més endavant.

Terra a la vista !!!!!


Aneu en compte quan us apropeu a l'escola, ja que ens han dit que hi podreu trobar pirates a partir de finals de juny....

Us adjuntem un enllaç al triptic del casal d'estiu .

martes, 20 de mayo de 2008

Casal d'Estiu 2008


Els membres de l'AMPA us fem arribar un document adjunt on podeu veure tota la informació referent al Casal d'estiu d'aquest any pels alumnes del CEIP Tarragona.
AMPA CEIP Tarragona

viernes, 16 de mayo de 2008

Reunió de pares 15 maig 2008

Us deixem aquí penjat en el bloc el mateix arxiu que ahir vam estar comentant en la reunió. Aquí podeu veure a grans trets quin és el procès que queda fins el nou col·legi i la proposta d'ampliació de l'actual ubicació.

Si algú no va poder venir a la reunió sapigueu que van sobrar fotocòpies del document que es va entregar als pares i si hi esteu interessats estan a la vostra disposició al col·legi.

Finalment des de la Comissió us demanem a tot el col·lectiu de pares i mares el vostre recolzament per la feina que encara queda i per altra banda convidar-vos a tots a participar-hi. Qualsevol ajuda o informació que a nivell particular pogueu oferir serà molt benvinguda. És important que estem units en la lluita pel mateix objectiu, aconseguir una escola millor per als nostres fills.



lunes, 12 de mayo de 2008

Excursió Deltebre

Ja queden pocs dies i ara comencen les mandres, els preparatius i les preguntes: "quina roba ens portem?", "quin temps donen?", "no t'oblidis del repel·lent", "amb quí ens tocarà dormir?".....
Aprofitant el bloc, deixem la informació per a que pogueu donar una ullada.

martes, 6 de mayo de 2008

Ajuts llibres Curs 2008/09


Al BOPT d'avui surt la convocatòria i les bases per la consessió d'ajuts econòmics de caràcter individual per a l'adquisició dels llibres escolars, curs 2008/09, i simultània obertura del termini de presentació de sol.licituds.
Au no perdeu temps....